Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste citera mig själv efter som jag såg att klockan stod på måndag den 28eJag har snöat in på DD40 rosé, så vi får väl se om man hittar någon att testa på
Jag har snöat in på DD40 rosé, så vi får väl se om man hittar någon att testa på
Haha! Jag har ju bestämt mig att avyttra några som inte används så mycket. SEN kan vi titta på om det finns utrymme för dennaDu har köpt mycket coolt det senaste! Vad hindrar dig från att gå helt bananas och köpa den?
Testade exakt den där kombon på Nymans för några månader sedan, magisk!
Denna stämde och är numera på min arm.Omega Speedmaster Speedy tuesday som skall inkomma inom någon vecka
Har du kollat nått på Reverso?JAG VET INTE!!!! HJÄLP!!!
Ja, jag testat runt lite på olika ställen men inte fått den där rushen än tyvärr. Kan borde testa klämma på äldre? Är du tillfredsställd med POn eller är du ute på jakt?Har du kollat nått på Reverso?
Skulle sjukt gärna ha en själv, men funkar inte så.
En äldre är ju alltid trevligt!Ja, jag testat runt lite på olika ställen men inte fått den där rushen än tyvärr. Kan borde testa klämma på äldre? Är du tillfredsställd med POn eller är du ute på jakt?
Röd sub eller vintage dayona. Satsa på någon av dem så sitter du säker i båten visa vilken det blev sen.Vilken Rolex har bäst andrahandsvärde?
???Röd sub eller vintage dayona. Satsa på någon av dem så sitter du säker i båten visa vilken det blev sen.
Håller du inte med ?
De finns ju inte nya liksom.Håller du inte med ?