Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just nu tänker jag att nästa klocka blir...
Pilot’s Watch Mark XVIII Heritage: https://www.iwc.com/en/watch-collec...27006-pilot-s-watch-mark-xviii-heritage-.html
Men jag hinner ändra mig 73 gånger innan köpet faktiskt blir av
Även inne på Oris nya Movember och Sjöö Sandström Worldtimer 36.
En till? Får för mig att jag sett HC bland dina bilder tidigare?Köpte en longines hc igår och planerar redan för nästa köp.
Riktigt fräsch klocka!Förhoppningsvis denna
Eller hurRiktigt fräsch klocka!
Verkligen! Rå design, och samtidigt oerhört elegant! Och den blå urtavlan mot den svarta metallen blir riktigt snygg!Eller hur
Något utöver det vanliga kan man säga !
Den är såld sen länge, flipparsjukan är inte att leka medEn till? Får för mig att jag sett HC bland dina bilder tidigare?
Lutar åt att jag får revidera det där lite. 2531.80 har stigit ohyggligt i pris så den känns inte värd pengarna. Får se vad det blir till slut.Omega Seamaster 2531.80 eller 2220.80, lutar åt 2531.
/Victor
Riktigt fin. Har varit nära att slå till på 36 mm versionen utan datum. Men som du konstaterar annat har kommit emellan.Som vanligt är det ju inte säkert men det här är vad jag vill ha just nu, men det har ju kommit annat emellan förut...
Det har ju en tendens att bli så, nu har jag dock en bra ingång med riktigt bra pris så nu kanske hon blir min. 40 mm versionen som på bilden. 96000kr är för mycket men beggad ligger dom rimligtRiktigt fin. Har varit nära att slå till på 36 mm versionen utan datum. Men som du konstaterar annat har kommit emellan.
JLC tappar väl en del, skulle satsa på en begagnad. 36 mm finns ju inte längre, en beg ligger runt 40-45k.Det har ju en tendens att bli så, nu har jag dock en bra ingång med riktigt bra pris så nu kanske hon blir min. 40 mm versionen som på bilden. 96000kr är för mycket men beggad ligger dom rimligt
Kul, vilken modell?Hade nog inte trott det om mig själv men förhoppningsvis ramlar det in en Rolex i veckan.