Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fp Fp Fp.....Daydate platinum 36mm eller FP Journe C. bleu eller en fin 16570.
DJKul, vilken modell?
Kanske lite lägre, men i det häradetJLC tappar väl en del, skulle satsa på en begagnad. 36 mm finns ju inte längre, en beg ligger runt 40-45k.
242 stenar, vad kostar den?En Harry Winston Opus 13 såklart.
Billigt! Men kul klocka, förstår prisbilden425.000CHF
Man undrar vad fasen folk gör med dessa klockor efter de köpt dem. Jag menar den är ju inte bara dyr utan helt uppåt väggarna prissatt...Billigt! Men kul klocka, förstår prisbilden
Ja, det är ju inget man tar med sig till stranden direkt... gömd i en Nike dojja....Man undrar vad fasen folk gör med dessa klockor efter de köpt dem. Jag menar den är ju inte bara dyr utan helt uppåt väggarna prissatt...
Du kan också 'börja röka' 1 paket cigg om dagen. Fast istället för att köpa paketet så lägger du 100 spänn till sidan varje dag. Till slut är du välbärgad !Långsiktigt blir det en speedmaster .005. Läste i tidigare inlägg om mål och jag har satt upp ett knepigt mål, nämligen att spara ihop till den genom att lägga över 50 spänn varje gång jag har med mig matlåda till jobbet Får se om jag lyckas hålla mig
Du kan också 'börja röka' 1 paket cigg om dagen. Fast istället för att köpa paketet så lägger du 100 spänn till sidan varje dag. Till slut är du välbärgad !
Långsiktigt blir det en speedmaster .005. Läste i tidigare inlägg om mål och jag har satt upp ett knepigt mål, nämligen att spara ihop till den genom att lägga över 50 spänn varje gång jag har med mig matlåda till jobbet Får se om jag lyckas hålla mig
Japp, två månader in och jag har redan börjat tjuvsparaBlir många matlådor innan du har en Speedy...
Börja nu röka a.s.a.p så är du en bra bit på väg !Japp, två månader in och jag har redan börjat tjuvspara