Klockomania
Basic
En datejust ref. 116200 med oyster-länk och härlig blå sunburst-tavla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du inte utveckla lite?Oyster.
Länken till den lyfter hela klockan flera meter upp i luften. Det är en speciell länk till just den tavlan med polerade och borstade länkar.Var och klämde på IWC Mark XVIII Le Petit Prince och blev positivt överraskad - kanske får bli en sån framöver...
Själv tycker jag att oyster-länken gifter sig bättre med den släta ringen än den räfflade. Sedan blir klockan betydligt sportigare medan jubilée-länken ger en mer dressad look. Enligt många på forumet har jag fått uppfattningen att jubilée-länken är otroligt skön att bära, samtidigt som oyster-länken har micro-justering som kan möjliggöra en bättre passform (dock inte nödvändigtvis). Ytterst handlar det givetvis om personliga preferenser.Kan du inte utveckla lite?
Instämmer med ovan talare, någon svart Breitling.
Jag är riktigt sugen på en Skyracer, finns ett par nya på C24 för cirka 15000 nu. Känns nästan konstigt billigt då de flesta svenska AD tar 19-20000?
Du får väl lägga på en tusing för leveransen / Trusted Checkout. Har du provat att pruta lite med nån AD?
Grattis! Släng gärna upp lite bilder när du får den. Är lite inne på exakt samma utförande.Idag beställde jag (till slut) en DJ 41 (ref 126300) med blå urtavla , slät bezel och Oysterlänk.
Snart "medlem" i -sekten...
Den där är ruskigt läcker? Ungefärligt pris?Var och klämde på IWC Mark XVIII Le Petit Prince och blev positivt överraskad - kanske får bli en sån framöver...
Rek pris i Sverige runt 45 tkr.Den där är ruskigt läcker? Ungefärligt pris?