D
Deleted member 18570
Guest
Har just beställt...
Kommer om en månad ungefär
Kommer om en månad ungefär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp dåVill ha! Vill ha! Vill ha!!
Hugg en blå 5711, står i kö för en 5712, går sådärJag står i valet och kvalet mellan en 5711 white dial eller AP 15451ST.
Uppriktigt sagt så föredrar jag den vita urtavlan på både 5711 och 5726. Vad har din AD satt för tidsram innan du kan hämta ut din 5712?Hugg en blå 5711, står i kö för en 5712, går sådär
Limited Edition. Har köpannonser ute
HuggVore nice att starta upp året med något i platinum, rolex dd kanske?
Har nu haft en del med stål och svart tavla genom åren.
Börjar nu bli sugen på en helsvart typ PVD eller liknande...
Eller något i guld med vilken tavla som helst.
Kom med förslag på märken och modeller.
Den var fin. Kanske lite för högt pris för mig.
Are you planning to get the batman from the AD? Know by any chance the queue time for one at the AD?Om allt går som planerat BLNR & Speedy
Speedy lockar på något konstigt sätt mig med! Mycket troligt att det kan bli en speedy i år! Helt otroligt prisvärd klocka är det iaf!!Om allt går som planerat BLNR & Speedy
I bought it secondhand from 201707 in mint conditionAre you planning to get the batman from the AD? Know by any chance the queue time for one at the AD?
Nu har jag iaf beställt min och den väntas komma i veckan ser verkligen fram emot det!Speedy lockar på något konstigt sätt mig med! Mycket troligt att det kan bli en speedy i år! Helt otroligt prisvärd klocka är det iaf!!
Beställt både batman och speedy? Bra start på året!Nu har jag iaf beställt min och den väntas komma i veckan ser verkligen fram emot det!