Bas
Diamant
Batman hämtade jag i torsdags och avslutade 2017 med en Hulk När Speedyn kommer in så borde jag vara nöjd hela 2018! Fantastiska klockor!Beställt både batman och speedy? Bra start på året!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Batman hämtade jag i torsdags och avslutade 2017 med en Hulk När Speedyn kommer in så borde jag vara nöjd hela 2018! Fantastiska klockor!Beställt både batman och speedy? Bra start på året!
Congrats! Awesome piece! I'm thinking of signing up for the queue at the AD. It's too much of a premium at the secondhand market.I bought it secondhand from 201707 in mint condition
Thanks. Hmm not everywere, i paid 79k and i think thats fair for an almost new BLNRCongrats! Awesome piece! I'm thinking of signing up for the queue at the AD. It's too much of a premium at the secondhand market.
Sedär ja! Jag tyckte jag öppnade starkt med Pam511 men detta e grymt!Batman hämtade jag i torsdags och avslutade 2017 med en Hulk När Speedyn kommer in så borde jag vara nöjd hela 2018! Fantastiska klockor!
Du öppnade nog mer än starkt! 511 är riktigt bra!Sedär ja! Jag tyckte jag öppnade starkt med Pam511 men detta e grymt!
Well done! That's 500:- cheaper than the AD price.Thanks. Hmm not everywere, i paid 79k and i think thats fair for an almost new BLNR
Supernöjd! Hekt makalös klocka! Kul att det var första Pannan i livet och kul med manuellt verkDu öppnade nog mer än starkt! 511 är riktigt bra!
Är du nöjd?
Whitout standig i queue, Im a really impulsive guy so i cant wait in queue for 1year+Well done! That's 500:- cheaper than the AD price.
Omega aqua terra för din pengarna.Browsar internätet just nu för att hitta nästa klocka Håller jag på att sälja alla klockor jag har och kommer använda min Fenix 5X sportklocka tills jag hittat nya "lyx"klockan. Tar gärna emot tips, runt 10-30K! Både nytt eller begagnat!
Jag ÄLSKAR Aqua Terran, men har inte hittat ett bra exemplar någonstans för under 30K. Det har sålts några bra för runt 27K vilket är bra men jag hittar ingen som just nu säljer en för det priset.Omega aqua terra för din pengarna.
Om allt går som planerat BLNR & Speedy
Har själv en 214270, den är grym.Nästa blir nog en Seiko SBDC053 alternativt en SBBN035 beater när jag åker till Japan i januari, sen blir det svårare....
Antingen behålla min Tudor bb36 som jag gillar och köpa en speedy 005 eller kanske en FOIS. Annars sälja bb36 och köpa en datejust 36mm, blå på oyster alternativt en explorer etta 39mm.
Hmmm... väntar till jag bestämt mig helt
Om du vill ha någon utomståendes syn på saken, skulle jag absolut (sub i all ära) ändå sålt Suben och köpt POn och Exp2 !!Är väldigt nöjd med min sub, men skulle ändå vilja prova dessa två!
Problemet är att budgeten räcker inte till dessa ifall jag inte säljer suben
Den verkar vara grym! Ligger en ute på forumtes köp & sälj avdelning för 1500krÄr väldigt sugen på denna, en Timex Marlin 1960 reissue! Har nyligen börjat intressera mig för klockor och har sedan tidigare en Seiko SKX013 och en Timex Waterbury Red Wing och skulle vilja komplettera dessa med en dressigare klocka!
Tanken finns ju där, men jag är väldigt kluven.Om du vill ha någon utomståendes syn på saken, skulle jag absolut (sub i all ära) ändå sålt Suben och köpt POn och Exp2 !!
Okej förstår! Ja isåfall verkar det som att suben har sin plats i din samling ändå!Tanken finns ju där, men jag är väldigt kluven.
Grejen är den att pga mitt jobb kan jag inte använda någon av dessa klockor dagligen utan har en beater för det..
Därför har jag endast en lite dyrare finklocka, som används kvällar och helger! tror att om jag haft två "finklockor" kommer jag ha svårt för att använda dessa "tillräckligt" och hade nog kännt att den ena blivit liggandes för mycket.
Dessutom är ju subben alldeles underbar, både utseénde-mässigt samt att bära!
Men man vet aldrig, får se vad som händer! det är ju två riktigt fina pjäser