Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet vilka krav min nästa klocka ska uppfylla, men har inte hittat rätt än.
- Dressare
- Blå urtavla
- Automat
- Inte under 39 mm
- Runt 10K
Någon som kan hjälpa mig åt rätt håll?
Om du kan tulla på tavlan så är Longiness Heritage flagship en schysst dressare.Jag vet vilka krav min nästa klocka ska uppfylla, men har inte hittat rätt än.
- Dressare
- Blå urtavla
- Automat
- Inte under 39 mm
- Runt 10K
Seiko sarb065 kanske?
Absolut! Har dock verkligen snöat in mig på blå urtavla vilket är något jag vill lägga till i samlingen. Hade nog definitivt slagit till på en flagship om det inte vore för urtavlanOm du kan tulla på tavlan så är Longiness Heritage flagship en schysst dressare.
Jag vet vilka krav min nästa klocka ska uppfylla, men har inte hittat rätt än.
- Dressare
- Blå urtavla
- Automat
- Inte under 39 mm
- Runt 10K
Om du matar in alla det där som sök-kriterier på Chrono24 så kommer du få upp en hel drös med bra tips som kan vägleda dig framåt
Spontant Longines. Just den nya Record serien verkar lovande och deras Elegant serie är ju just, elegantJag vet vilka krav min nästa klocka ska uppfylla, men har inte hittat rätt än.
- Dressare
- Blå urtavla
- Automat
- Inte under 39 mm
- Runt 10K
Tack! Provade motsvarade på uret.se men det gav inte så mycket tyärr.
Spontant Longines. Just den nya Record serien verkar lovande och deras Elegant serie är ju just, elegant
Har ingen koll på exakta priser men borde väl ligga mellan 10-20k nya
De där prickar väldigt rätt! TackSpontant Longines. Just den nya Record serien verkar lovande och deras Elegant serie är ju just, elegant
Har ingen koll på exakta priser men borde väl ligga mellan 10-20k nya
Jag skulle titta på Seiko SARX045.Jag vet vilka krav min nästa klocka ska uppfylla, men har inte hittat rätt än.
- Dressare
- Blå urtavla
- Automat
- Inte under 39 mm
- Runt 10K
Jag skulle titta på Seiko SARX045.
(Naturligtvis har jag stulit bilden)
Dags för en första Breitling, modell oklart!
Ska den vara ny eller kan du tänka dig en begagnad?Jag vet vilka krav min nästa klocka ska uppfylla, men har inte hittat rätt än.
- Dressare
- Blå urtavla
- Automat
- Inte under 39 mm
- Runt 10K
Kan absolut tänka mig begagnadSka den vara ny eller kan du tänka dig en begagnad?
Bland det bästa man kan köpa från Rolex idag!Man är väl tråkig, men av någon anledning är jag attraherad av Datejust 116234. Blå tavla, stavindex, jubilee. Kanske en sån.
Du som inte är rädd för stora klockor, soh chronograph! Löjligt braTroligtvis landar det en breitling av något slag hos mig snart. Har aldrig ägt en innan så ska bli kul att testa något som sticker ut lite designmässigt
Du som inte är rädd för stora klockor, soh chronograph! Löjligt bra
Finns inget som helst tråkigt med den klockan. Glöm inte 116200. Tänkte först samma som dig men prövade även 116200 och blev kär.Man är väl tråkig, men av någon anledning är jag attraherad av Datejust 116234. Blå tavla, stavindex, jubilee. Kanske en sån.