• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är din nästa klocka?

Bor här
image.png

Upplagt för att skriva, "dessa ord passar inte i samma mening". Jag som är 9 år yngre gillar dock inte att göra mig osams med folk så jag avstår från att skriva det! :D
Haha sluta håna mig nät jag försöker göra mig vän med min ålder :D bästa sättet har jag märkt är att hänga med äldre människor då är man ju automatiskt alltid yngst/yngre!

Kan dock kontra med att de där åren går såå mycket fortare än man tror när man är 25 och kung, smack säger det bara sen sitter man här...;)

Haha sluta håna mig nät jag försöker göra mig vän med min ålder :D bästa sättet har jag märkt är att hänga med äldre människor då är man ju automatiskt alltid yngst/yngre!

Kan dock kontra med att de där åren går såå mycket fortare än man tror när man är 25 och kung, smack säger det bara sen sitter man här...;)
Haha, sorry! :rolleyes: Hehe, gäller att vara smart!

Mm, längtar tills jag är där! Tänk vad mycket jag lärt mig om livet och hur mycket jag har hunnit utvecklas till en större person både på ett personligt men också yrkesmässigt plan! (....:()

Jag har börjat snegla åt Panerai...
Jag var in hos Krons ( i Stockholm) och provade Panerai, kändes ju riktigt bra på armen inte så stor som man kan tro. Var en 42mm jag provade.
Passade även på att klämma, känna och prova några andra klockor också.
Så nu fick jag ett problem till att jag kände att Panerai är ett alternativ för mig med...

Tillbaka
Topp