Bor här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
lets put another shrimp on the barbeu!Bor här
Eller, släng en säl till i vakenlets put another shrimp on the barbeu!
Halva Island verkar ju vara på fotbollsvm. Kanske någon av dom kan plocka upp enBor här
Låna en roddbåt Om du latar dig kan du väl åka tåg till Stockholm från Malmö typBor här
Haha alla kommer hem med varsitt dussin Vostok.Halva Island verkar ju vara på fotbollsvm. Kanske någon av dom kan plocka upp en
Nice bild!En sån här snygg kontiki, har testat den några gånger och den är grym! Lånad bild från nätet.
Haha sluta håna mig nät jag försöker göra mig vän med min ålder bästa sättet har jag märkt är att hänga med äldre människor då är man ju automatiskt alltid yngst/yngre!Upplagt för att skriva, "dessa ord passar inte i samma mening". Jag som är 9 år yngre gillar dock inte att göra mig osams med folk så jag avstår från att skriva det!
Kul! Hur många pengar pratar vi "isch"?Ja. Den enda som jag faktiskt kännt på. Nya Navitimer 8. Kolla in den på Eriksons mini Basel i Sumpan. Håller med. En riktigt fin Bratte, inte heller så förtjust i dom normalt sett. ☺
Haha, sorry! Hehe, gäller att vara smart!Haha sluta håna mig nät jag försöker göra mig vän med min ålder bästa sättet har jag märkt är att hänga med äldre människor då är man ju automatiskt alltid yngst/yngre!
Kan dock kontra med att de där åren går såå mycket fortare än man tror när man är 25 och kung, smack säger det bara sen sitter man här...
Tror den ligger nånstans runt 40 så inte så farligt...Kul! Hur många pengar pratar vi "isch"?
Hentschel finns det inte för många av på forumet. Just sayin'!Velar just nu mellan trefyra rätt olika klockor:
- nomos minimatik
- tudor bb 36
- tudor bb gmt
- hentschel hafenmeister
Most likely denna!
Nej, blir kanske till och med den första? Har haft lite kontakt med deras suveräna kundservice i alla fall. Måste fundera lite mer ...Hentschel finns det inte för många av på forumet. Just sayin'!
Kör! Hade varit jättekul att ha en här.Nej, blir kanske till och med den första? Har haft lite kontakt med deras suveräna kundservice i alla fall. Måste fundera lite mer ...
Den där Certinan är riktigt fin. Ska bli kul att se på handleden.Min nästa är redan beställd och kommer, om jag minns rätt, i Oktober/November. Certinas re-issue.
Sedan finns det några andra som jag skulle kunna tänka mig längre fram, om rätt tillfälle ges.
Det blir nu denna istället, kommer på måndagDethär blir nog nästa inköp,lånad bild från nätet
Jag var in hos Krons ( i Stockholm) och provade Panerai, kändes ju riktigt bra på armen inte så stor som man kan tro. Var en 42mm jag provade.Jag har börjat snegla åt Panerai...