Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där tavlan växer inte på träd, du gode @JLC ... snyggt!Sökt, funnen igår efter mkt letande i HK.
Amen!Den där tavlan växer inte på träd, du gode @JLC ... snyggt!
Den översta var ju äckligt tilltalande! Har vi något pris?Spontant Longines. Just den nya Record serien verkar lovande och deras Elegant serie är ju just, elegant
Har ingen koll på exakta priser men borde väl ligga mellan 10-20k nya
De där var inte fy skam, snyggt fångat!Sökt, funnen igår efter mkt letande i HK.
Nästa blir nog för mig en Suunto Elementum Terra. Planerar för en Tag Heuer i framtiden men det är en bit bort just nu!
16013 med tapestry-tavlan! Extremt svag för datejust...
Extremt tilltalande på den bilden, vad ligger en sån på cirkus?
055an är grym!Med största sannolikhet följer någon av dessa med hem från Tokyo i januari. En Seiko blir det iaf och jag har ingen dykare
Riktigt, riktigt nice Bra där!Runt 30-33kkr, har inte forskat så mycket på prisbilden. Den urtavlan är mumma!
(Bild tagen från KS en gång i tiden)
Bättre med bilder. @TobiasD Hoppas att det är ok att stjäla din fantastiska bild på 60 atmos...Faktiskt 3 stycken...
Passaround Squale
En Zodiac 9205 på service
Heuer 1000, TT
Mycket nu
Absolut Grym klocka ska jag säga.
Riktigt, riktigt nice Bra där!
Man är konstant på jakt En klocka hinner oftast inte landa förens man jagar nästaJepp! Jakten är i gång!
Båda är fina. Kanske är det för att jag så starkt förknippar datejust med den räfflade glasringen och att jag inte vill känna att jag snikat mig. Samtidigt kanske Jubilee och vitguldsring blir för mycket, jag är ingen dressad typ. Vi får se vad jag ramlar över, men blått måste det varaFinns inget som helst tråkigt med den klockan. Glöm inte 116200. Tänkte först samma som dig men prövade även 116200 och blev kär.