• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är din nästa klocka?

Sökt, funnen igår efter mkt letande i HK.

DCA9191C-E11D-4377-8DC2-6F5ACD779381.jpeg

Bilagor

• 00E2CD35-DAF6-4C4C-BF41-7231B2FC777A.jpeg
    00E2CD35-DAF6-4C4C-BF41-7231B2FC777A.jpeg
    118.7 KB · Visningar: 1
Det är dags för en vintage Omega med linnetavla :)
Bara att invänta att rätt dyker upp, missade en här på forumet för någon månad sen som gick ruskigt snabbt.

Jag tror att det blir en vintage sub. Har suktat länge efter en, men vi får se vad klockkassan tillåter.

Börjar lura mer och mer på en GMT. 16710 får det nog bli vad det lider. Men det lär dröja en stund för klockkontot Hr ansträngts rätt hårt det senaste året. Och först blir det nog en kul 40-årspresent till frugan som lär dränera kontot ytterligare...
Vi får se...

Sitter och väntar på en Tudor BB 58 så det är min nästa, men efter det ska jag ta det lugnt ett tag med klockor.
Haha vem försöker jag lura med det? 5 min efter att jag fått hem den kommer tankarna vandra till nästa klocka, vilket just nu ser ut att bli en Omega speedmaster

Senast ändrad:
Finns inget som helst tråkigt med den klockan. Glöm inte 116200. Tänkte först samma som dig men prövade även 116200 och blev kär.
AA663335-F28B-4853-A4AF-2909A72BCF66.jpeg
Båda är fina. Kanske är det för att jag så starkt förknippar datejust med den räfflade glasringen och att jag inte vill känna att jag snikat mig. Samtidigt kanske Jubilee och vitguldsring blir för mycket, jag är ingen dressad typ. Vi får se vad jag ramlar över, men blått måste det vara :)
Din vita är dock riktigt fin ocnså, skulle kunna överväga vit tavla faktiskt.

Tillbaka
Topp