Omega87
Silver
Man är konstant på jakt En klocka hinner oftast inte landa förens man jagar nästa
Landade 2 klockor, en 114270 och en 16234 och har redan börjat kolla på nytt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man är konstant på jakt En klocka hinner oftast inte landa förens man jagar nästa
När kommer den svarta SMPC?Kommer en Svart Squale 1521 på gummi imorgon
Haha ja det är ju så Själv köpte jag en klocka innan jag åkte och hämtade en annan på postenLandade 2 klockor, en 114270 och en 16234 och har redan börjat kolla på nytt
Haha ja det är ju så Själv köpte jag en klocka innan jag åkte och hämtade en annan på posten
Ja otrohetskänslorna är påtagliga när man väljer i klockboxenPolygami är vedertaget inom horologin
Ja otrohetskänslorna är påtagliga när man väljer i klockboxen
Haha ja man får göra det som känns bästHaha! Därför jag gick från klocklåda från 15 till 6... Lite lättare att ge alla tiden de förtjänar
Har funderat på en BB GMT också men den är dessvärre för tjock... Vad anlände igår?Haha ja man får göra det som känns bäst
Nu åter on topic, tror att jag ska testa en BB GMT ev, men vi får se... Ska paketöppna den som anländer idag först
Japp! Men så nöjd man är när man hittat ett.bra exemplar!Explorer 1, 14270 eller 114270, men vilket evigt letandet det är
Blev du så inspirerad av passarounden att du köpte en själv? I så fall blir jag ännu mer taggad på min tur!Kommer en Svart Squale 1521 på gummi imorgon
Nice! Din modell är också svinsnygg!Ja faktiskt haha.
Grym klocka
Har funderat på en BB GMT också men den är dessvärre för tjock... Vad anlände igår?
Diamond district har mycket gråhandlare men var försiktig för det kryllar av fulur och super okunniga biträden! Räkna inte med att hitta stålsport hos AD för där är det tomt inprincip överallt, så var det åtminstone när jag var där.B L N R <3
blir watchspoting i NY i Oktober, hoppas innerligt
det är hemskt att gråhandlar utan någon som helst kunskap sitter på såna grymma inventarier, fulur som i fake eller fulur som i stulna?Diamond district har mycket gråhandlare men var försiktig för det kryllar av fulur och super okunniga biträden! Räkna inte med att hitta stålsport hos AD för där är det tomt inprincip överallt, så var det åtminstone när jag var där.
Fulur som i mycket "franken-klockor" vilket påverkar äldre rolexmodeller i sötrre utsträckningen än nya.det är hemskt att gråhandlar utan någon som helst kunskap sitter på såna grymma inventarier, fulur som i fake eller fulur som i stulna?
jobbigt att dollarn piskar kronan så hårt att det kommer svida om man nu får tag på en fin klocka.
till salu?
Nejtill salu?