Omega87
Silver
Bra kliv!Haft en Certina action diver nu ett tag som jag är nöjd med men känns som att det är dags att ta klivet till en Aquis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra kliv!Haft en Certina action diver nu ett tag som jag är nöjd med men känns som att det är dags att ta klivet till en Aquis
Haha jo inte minst sagt för (student)plånboken men fastnade för den direkt när jag blev intresserad av klockor och forumet så nu har jag övertalat mig själv att det inte är så mkt pengar trotts alltBra kliv!
Haha jo inte minst sagt för (student)plånboken men fastnade för den direkt när jag blev intresserad av klockor och forumet så nu har jag övertalat mig själv att det inte är så mkt pengar trotts allt
Den börjar växa i min ögon! Haft svårt för den innan men som bekant svänger det ju ganska mycket av ens smak. Kul hur det utvecklas!Förhoppningsvis en Santos
Stulen bild:
Den börjar växa i min ögon! Haft svårt för den innan men som bekant svänger det ju ganska mycket av ens smak. Kul hur det utvecklas!
Exakt så är det! Man ska inte ignorera sitt undermedvetnaLikadant för mig, har ratat precis allt med romerska index tidigare, sen kom den här rackaren och smög sig in i mitt undermedvetna och nu måste jag verkligen ha en =)
Känns dock som Cartier spelar i en egen division när det gäller romerska. Funkar hos dem men inte hos andra.Likadant för mig, har ratat precis allt med romerska index tidigare, sen kom den här rackaren och smög sig in i mitt undermedvetna och nu måste jag verkligen ha en =)
Känns dock som Cartier spelar i en egen division när det gäller romerska. Funkar hos dem men inte hos andra.
Det ramlar in klockor nu märker jag! Spännande. Vad har du tänkt för nästa då? Bara vintage som gäller för dig nu eller?Blir en orörd 1655’a imorn. Very happy
Men nästa klocka efter den vet jag inte.. än..
En grymt fin o orörd neo-vintage typ 16760 Fat Lady med härlig gul patina vore nice likväl som en opolerad 16610LV Kermit (enda roliga som är ”nytt”).Det ramlar in klockor nu märker jag! Spännande. Vad har du tänkt för nästa då? Bara vintage som gäller för dig nu eller?
Nya PO'n är riktigt trevlig! Kan bli en bra Duo tillsammans med ExplorernJa vad ska bli nästa klocka... Försöker klura ut vad jag ska köpa sålänge innan jag skaffar en explorer 114270 i februari/mars.
Kandidater hittils:
PO 39,5mm
Explorer 16570, vit
OP 116000
Någon GS kanske
Det som lockar mest tror jag är Omegan faktiskt. Lagom inom budget också, tänkt lägga 25-45k. Letar begagnat.
Fler tips? Inget över 40mm.
Hade den säkert men de jag köper nu kommer få lämna plats åt explorern sen. Känner inte riktigt att jag har de kapitalet för både klocka i 40k klassen nu och explorer sen på det. Eller snarare att jag behöver pengar till annat ocksåNya PO'n är riktigt trevlig! Kan bli en bra Duo tillsammans med Explorern
Bra val! Ser mycket, mycket bra ut!Zodiac zo9266 på väg till mig. Ett ny som ersättning för ett garantiärende på en annan klocka.
Bumpar tråden lite.Är väl ett tag kvar men i dagsläget har jag fastnat på denna:
Den på länk och Oris Clipperton på gummi blir en farlig dykarduo
Varför skulle det vara skämskudde? Den var ju snygg, har Seikoverk. Undrar hur kvaliteten är för de pengarna (3695 sek enligt hemsidan). Kul med deployant också, om den är duglig. Köp och recenseraÄr det skärmskudde om man är lite sugen på denna? Kan inte rå för det! Dock inte trillat dit ännu. Nån som har nån erfarenhet av märket?
Nu blev jag sugenÄr det skärmskudde om man är lite sugen på denna? Kan inte rå för det! Dock inte trillat dit ännu. Nån som har nån erfarenhet av märket?
Varför skulle det vara skämskudde? Den var ju snygg, har Seikoverk. Undrar hur kvaliteten är för de pengarna (3695 sek enligt hemsidan). Kul med deployant också, om den är duglig. Köp och recensera