Haha! Vem försöker du luraKlickade hem den här idag
Sen är planen att inte köpa något mer under 2019. Om det är möjligt återstår att se.
Cool klocka för övrigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Vem försöker du luraKlickade hem den här idag
Sen är planen att inte köpa något mer under 2019. Om det är möjligt återstår att se.
Haha! Vem försöker du lura
Cool klocka för övrigt
Så snygg!Aquanaut Travel Time är tanken
Haha då tycker jag du skall välja nya vita OPn 39.... Den är ju bäst av alla. O dessutom "billigast"...Försöker komma loss och bestämma mig för min första dyrare klocka. Kapitalet finns, men så j-vla svårt att bestämma sig. Velar fram och tillbaka mellan DJ (oändligt med valmöjligheter), EXP 1&2 (och alla varianter bara för den modellen), SUB (med eller utan datum?), Aqua Terra (jösses vad många olika snygga tavlor!), Speedmaster osv... Håller på att bli olycklig över de många valen, någon som känner igen sig; som också fastnat i vinkelvolten? I-landsproblem? Ja!
Fel märke på tavlan bara....Det lutar åt en Navitimer
Bilden är otroligt skamlöst snodd från internet
Den är väldigt nice !Förhoppningsvis så landar denna i veckan!
Haha då tycker jag du skall välja nya vita OPn 39.... Den är ju bäst av alla. O dessutom "billigast"...
Inte bra att vara på lyset vid 10-tiden en måndagVäntar på denna
EDIT: Vafan, såg att jag postat om denna innan. Varför postade jag igen?! Igen vet....
Väldigt snyggt med blåa visareJag har en Reverso Classic Large Small Seconds med gravyr på ingång, den ska bara tillverkas innan jag får henne, va 2,5 månader bort... hon har också casa fagliano bandet i brunkalv och jag har även ett viklås på vid leverans
Tack!Väldigt snyggt med blåa visare
Stort grattis! Du lär inte ångra digSamtalet kom igår, klockan jag kikat på i två år plockas ut idag!
Snyggt! Från en anonym till en annanTack!
Hon blev riktigt bra, passade även på att gravera henne
Måste ju ta chansen att visa upp den så mycket som möjligt innan du får denVäntar på denna
EDIT: Vafan, såg att jag postat om denna innan. Varför postade jag igen?! Igen vet....