• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är din nästa klocka?

NRE

Vacheron
2-Faktor
Klickade hem den här idag
Sen är planen att inte köpa något mer under 2019. Om det är möjligt återstår att se.
spb083j1.jpg
Haha! Vem försöker du lura ;)
Cool klocka för övrigt
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Väntar på denna :)
EDIT: Vafan, såg att jag postat om denna innan. Varför postade jag igen?! Igen vet....
spb083j1.jpg
 
Senast ändrad:

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Försöker komma loss och bestämma mig för min första dyrare klocka. Kapitalet finns, men så j-vla svårt att bestämma sig. Velar fram och tillbaka mellan DJ (oändligt med valmöjligheter), EXP 1&2 (och alla varianter bara för den modellen), SUB (med eller utan datum?), Aqua Terra (jösses vad många olika snygga tavlor!), Speedmaster osv... Håller på att bli olycklig över de många valen, någon som känner igen sig; som också fastnat i vinkelvolten? I-landsproblem? Ja!
Haha då tycker jag du skall välja nya vita OPn 39.... Den är ju bäst av alla. O dessutom "billigast"...
 

Norda

Panerai
En Geckota är betald och bör skickas idag eller imorgon, ska bli spännande att se den. blir perfekt välkomstpresent till mig själv när jag kommer hem från semester! :cool: Den är i mitt tycke en väldigt snygg klocka på bild iaf!
Jag söker också efter en schysst deal på en Inox med grön tavla och, till skillnad från bilden, grönt gummi!
5065A814-3FDB-4BD5-9E38-796A282BC1BF.jpeg
F3906064-4F92-4155-8CF2-914FB93B3C10.jpeg

Båda bilderna stulna från nätet.
 
Topp