Hej! Vet du luggmåttet på lungomaren? Ska köpa en länk men har inte klockan nära tillhands.Eventuellt en Longines Lungomare.
Tack på förhand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej! Vet du luggmåttet på lungomaren? Ska köpa en länk men har inte klockan nära tillhands.Eventuellt en Longines Lungomare.
Mission accomplished
Så nära nu... Väntan är olidlig
AP RO 15400ST
(Bild skamlöst stulen från internet då jag ännu inte har en egen att ta bild på )
Eh va? Tudor 58 med guldtavla? Bild gärna, inte sett.Är helt inne på att köpa Tudor Black Bay 58 39mm MEN i en annan färg! Hoppas mars 2019 är året då Tudor på Baselworld släpper klockan med en vit urtavla istället för guld. Annars är jag sugen på nästa submariner, de brukar uppdatera klockan var 10-11 år! Nästa calibre har redan kommit. https://www.rolex.com/about-rolex-watches/new-calibre-3255.html?social_cid=social_ig_201610 Då borde nästa submariner no date innehålla calibre 3230 och submariner date innehålla 3235??? Vem vet! Om den håller någon sekund bättre tid är det värt det hela.
Den svarta har orange GMT-visare. Ska få min om typ 1vGrand Seiko har nyligen lanserat tre nya kvartsklockor med GMT funktion. Funderar på den mörkblåa tavlan alternativt den svarta med röd GMT visare
GrattisSamtalet kom igår, klockan jag kikat på i två år plockas ut idag!
Citerar mig själv!Förhoppningsvis så landar denna i veckan!
Ser onekligen orange ut på bilder men har för mig att den ska vara mer rödaktigt i verkligheten.. Härligt, lade du en beställning hos svensk AD? Får man fråga vad prislappen låg/ligger på?Den svarta har orange GMT-visare. Ska få min om typ 1v
Svensk AD. Den listar 32kSer onekligen orange ut på bilder men har för mig att den ska vara mer rödaktigt i verkligheten.. Härligt, lade du en beställning hos svensk AD? Får man fråga vad prislappen låg/ligger på?
Det blev något annat istället, det går undan.Aquanaut Travel Time är tanken
Kul! Grattis.Heltisk dag för att hinna med allt, kan ju inte säga något annat än att det helt klar var värt det.
Den är cool, vill också ha en! Gillar gen 2 bättre men lite tveksam till storleken, skulle vilja prova innan man slår till...Jag har fastnat mycket för omega x-33 gen1 & 2,
Kommer nog slå till nästa gång den kommer i min väg
Det blev en annan guld Rolle tillslut, men denna skönhet är fortfarande högst upp på min vill-ha listaDen här får det bli nästa gång, en helguldare är målet
Samma här, har hyfsat taniga handleder, och den är ju gjord för att användas utanpå en rymddräkt så frågan är hur den upplevs. Vill helst ha den på NASA velcrotDen är cool, vill också ha en! Gillar gen 2 bättre men lite tveksam till storleken, skulle vilja prova innan man slår till...