• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är din nästa klocka?

uprof

Cartier
2-Faktor
Här är några jag funderat på... men jag ändrar mig hela tiden, så jag kommer liksom aldrig till skott.
Hamilton Khaki field mechanical
Stowa Partitio
Timefactors Smiths PSR-29
Sinn 556A (eller I)

Stowa Partitio köpte jag, och returnerde. Stör mig så otroligt på trycket på tavlan "PARTITIO" (feta bokstäver i "PAR"). Det verkar inte uppenbart för alla, men när jag väl sett det så kan jag inte låta bli att störa mig. Möjligen är det min astigmatism som spökar... I övrigt är den fantastiskt fin.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
En hulk lutar det åt
Köp en på orange nato

IMG_6092.JPG
 

Abben

Cartier
2-Faktor
Svårt sugen på en till Tudor att komplettera min BB41 med. Skulle gärna köpa mig en BB58 som nästa klocka, men är inte intresserad av att betala listpris eller över för en beggad klocka så det lär väl dröja ett tag till inköp tyvärr...
 

MR-WJ

Omega
Mycket man vill ha, men ska ju finansieras också. Nästa klocka lutar mot en Explorer II med vit tavla. Får återkomma när den är i box, om man inte hinner ändra sig innan dess :) haha
 

JoelD

Rolex
2-Faktor
Stowa Partitio köpte jag, och returnerde. Stör mig så otroligt på trycket på tavlan "PARTITIO" (feta bokstäver i "PAR"). Det verkar inte uppenbart för alla, men när jag väl sett det så kan jag inte låta bli att störa mig. Möjligen är det min astigmatism som spökar... I övrigt är den fantastiskt fin.

Kaaanske att jag kan se vad du menar om jag verkligen stirrar på bilder på den, haha. Hade nog aldrig tänkt på det annars.
 
Topp