Vad kul! Blir vi tre stycken på forumet då med den klockan? Jag tror det.Nu ligger det paket hos mitt ombud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kul! Blir vi tre stycken på forumet då med den klockan? Jag tror det.Nu ligger det paket hos mitt ombud
Bra val
Svårt att säga, den bara känns rätt. Grym urtavla, älskar boetten och länken är också skön. Håller tiden riktigt bra osv.Stora ord! Du har ju ändå nött igenom en drös klockor vad är det som gör den extremt grym?
Verkligen, här kommer några bilder i olika vinklar för jämförelseVerkligen en speciell tavla. Nästan som ett norrsken i vissa vinklar?
OkVad kul! Blir vi tre stycken på forumet då med den klockan? Jag tror det.
Är det likadan länk som på sbdc051?Verkligen, här kommer några bilder i olika vinklar för jämförelse
Nu är jag inte särskilt bevandrad men gissar på en Seikohistoria?
Svårfångade? Really?Är sjukt sugen på en Tudor Pepsi! Men dem är svårfångade...
Lånade bilder.
Svårfångade?Är sjukt sugen på en Tudor Pepsi! Men dem är svårfångade...
Lånade bilder.
Svårfångade? Really?
Ok. För att förtydliga mig själv, ja var nog trött imorse. Fattar att det finns att hitta, jag syftade nog mer via KS här!Svårfångade?
Du är helt rätt ute! En sbdc053 !Nu är jag inte särskilt bevandrad men gissar på en Seikohistoria?
Stålvarianten är riktigt fin. Denn i guld kräver väl nästan att man är rappare eller gängledare för att bära med heder? #surgubbeMin nästa klocka blir med största sannolikhet en Casio G-Shock B5000
Jag kan dock inte bestämma mig ifall jag ska ta guld eller silver... förslag?