Hangarhunden
Silver
Seadweller "red" ligger bra till...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dendär va riktigt snygg! Vad är det för märke?Idag kom den...
Meccaniche Veneziane och modellen heter Redentore. www.meccanicheveneziane.itDendär va riktigt snygg! Vad är det för märke?
Funderar också på deÄr de någon här i tråden som har ägt en Rolex airking ? Vad är er känsla ?
Okej tack!Meccaniche Veneziane och modellen heter Redentore. www.meccanicheveneziane.it
Jag har ägt en Rolex Air-King 5500. Den var fin men jag upplevde den som aningen för liten (34mm).Funderar också på de
16570 LÄTT. They're so damn nice.Det står mellan tre och jag kan ej bestämma mig. 16710, 16570 alt en YM. Måste dock göra mig av med hulken först så har lite betänke tid. Vad säger ni?
YM !!Det står mellan tre och jag kan ej bestämma mig. 16710, 16570 alt en YM. Måste dock göra mig av med hulken först så har lite betänke tid. Vad säger ni?
16570Det står mellan tre och jag kan ej bestämma mig. 16710, 16570 alt en YM. Måste dock göra mig av med hulken först så har lite betänke tid. Vad säger ni?
16570 LÄTT. They're so damn nice.
Blå YM är sjukt snygg men partisk som man är så säger jag förstås 16570Är kär i den blå =) vem vet kanske bli till att köpa båda två. Sånt här slutar sällan billigt.
Ja men visst är den, inte lätt det här.Blå YM är sjukt snygg men partisk som man är så säger jag förstås 16570