skulle jag också satsat på. Så kan man köra med jubilee!!Lite min tanke. Skulle aldrig ha testat en 39.. kommer förmodligen bli en 36 då jag är sugen på borrade luggholes och T tavla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
skulle jag också satsat på. Så kan man köra med jubilee!!Lite min tanke. Skulle aldrig ha testat en 39.. kommer förmodligen bli en 36 då jag är sugen på borrade luggholes och T tavla
har själv en 114060.. säger bara kör !Här har ni mig; relativ nybliven klockälskare. Har sneglat på Omega Moonwatch (MAN ON THE F*CKING MOON! ), Omega Diver Pro 300, Rolex Submariner 114060 och ett par klockor från Nomos. Det kommer nog bli en 114060.
Jag har eventuellt en klocka på gång. Det är ingen av de klockorna jag nämnt tidigare, utan det är en - skulle man kunna säga - lite *speciell* klocka. Ni får kanske se.
Rolex Datejust 16013 TT.
Vill ha nu.
Måste. Vänta. På. Bonus.
"Ni får kanske se" URSÄKTA??
Klart ska vi se den specialare
Just det citatet som snurrar runt i skallen. Det handlar inte om ekonomin, handlar mer om att sätta självdisciplinen på test. Går sådär.Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.
Stilen är en rolex, priset är för att det är en kopia.. Köpt något roligare för samma pengar typ Seiko.En Steinhart Vintage Military..
Ska ha den som daglig bruksklocka, gillar stilen och priset.
Satsa på longines hydroconquest. Mkt bra klocka under 10,000krNån billigare dykare står på listan. Men vad för nån?! 5k ligger gränsen på..
squale eller glycine combat sub brukar vara förekommande tips i den prisklassen.Nån billigare dykare står på listan. Men vad för nån?! 5k ligger gränsen på..
Det är bara att jobba mer! Är också 16, 00:aÄn sålänge om inget ändras är målet en Tudor BB 16år så lite halvsvårt att skrapa ihop en ca 20 lax bara så där. Blir ett tag av sparande och sommarjobbande, sen så blir det kanske ett köp 2017 tidig höst om man har tur
Köpte en Certina DS action automat ny för dom pengarna ett par månader sen, du får gärna titta förbi om du vill prova den på handleden.Nån billigare dykare står på listan. Men vad för nån?! 5k ligger gränsen på..
Done!skulle jag också satsat på. Så kan man köra med jubilee!!
Det snurrar runt lite olika klockor i huvudet men det lutar åt den klassiska speedyn.
"Ni får kanske se" URSÄKTA??
Klart ska vi se den specialare