Pluto
Basic
Inte dåligt, sommarjobbar du som vd eller?Det är bara att jobba mer! Är också 16, 00:a
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte dåligt, sommarjobbar du som vd eller?Det är bara att jobba mer! Är också 16, 00:a
Haha nä säljer bilar bland annatInte dåligt, sommarjobbar du som vd eller?
Sådär, nu finns det lite snygga bilder i paketöppningstråden...
Verkligen en specialare
Ja, nästa klocka får väl bli nån tråkig Seiko eller Orient
Ser exakt ut som en Milsub...En Steinhart Vintage Military..
Ska ha den som daglig bruksklocka, gillar stilen och priset.
Men det råkade visst bli en 16014...JLC Reverso
Nej det tror jag inte, vad skulle det vara
Du hinner ändra dig till februariHar haft svårt att bestämma mig för nästa inköp. Först var jag rejält sugen på en Carrera Heuer 01. Men den föll på storleken. Sedan var jag nästan säker på en SS Royal Steel. Nu har jag dock bestämt mig! Det blir en Omega Speedmaster Professional. Bedömt i februari.
Ja risken finns . Men det är just därför jag tänkte köra på en månklocka. En riktig klassiker med tidlös design och klockvärldens (?) mest spännande historia. Förhoppningsvis blir det en keeper!Du hinner ändra dig till februari
För egen del växlar jag habegär dagligen. Närmast till hands är någon av följande. Cartier Santos, Speedy, SS worldtimer eller skydiver, men just idag har jag suktat efter en GMT master II. Somsagt spridda skurar.
Då får man önska dig lycka till!Breitling Aerospace har jag haft i tankarna länge nu. Har nyss tagit på mig ett större projekt, om jag lyckas ro det i land så belönar jag mig själv med en klocka.
Snyggt val! Knega på och spara så är du där snabbare än du tror!Min dröm klocka, en Smp 2531.80 hoppas att man har råd någon gång...