Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är kvar och lär förbli det länge. Så lik en modern men ändå så mycket bättre. Jag har en 005a också så jag säger alltid den gamla om denna men inser nu hur det tolkas Trevlig helgOtroligt vacker! Håller på att snöa in mig i dem olika modellen. Längtar efter en.
Då du skriver gamla förmodar jag att du har gjort dig av med den. Hur kommer det sig?
Helt riktigt blir det nästan aldrig som man har tänkt. Har själv köpt i över list, inget jag ångrar men det är väldigt subjektivt.
Brukar bli bra i slutändan!
Finns bara en. Dock listpris på $70k.Har fått riktig dille på guldklocka med rice beads länk! Någon som har något tips?
Och så blev det. Numer mycket nöjd ägare av just en 390 i ruskigt fint skick.panerai 390. Relativt säker på att detta blir nästa inköp. Har, i princip, sparat ihop cashen på nöjeskontot. Ligger kanske lite kort men får i värsta fall lösa det med lite avyttring på fondsidan eller dylikt. Att det inte blivit något köp än skyller jag på andra vågen covid. Normalt sett reser jag mycket i jobbet men det har upphört nästan helt nu. Vill köpa den irl så jag får se om jag blir lika frälst som jag hoppas. Men snart kommer det lite ledigt då kan jag säkert åka och klämma någon dag. Så det återstår att se om man blir med panna under 2020 eller om det blir under 2021
En submariner kliver man inte in till AD och får bara sådär, bra med väntetid. Osäker på explorern.Inför 30årsfirandet och i samband med förlovning så har jag planer på att införskaffa min första Rolex. Valet står mellan en Explorer och en Submariner. Jag har velat fram och tillbaka i flera månader. Någon månad till att bestämma mig men tycker att gråmarknaden är rätt överväldigande. Alla AD har varit rätt hårda tyvärr - antar jag inte ser tillräckligt Kapitalstarkt ut rent visuellt.
Tjusig! Riktigt nice form. Se om den finns i nån lokal butik eller om den går att beställa någon stans där du har returrätt.Har fått upp ögonen för Rado Diastar. Gillar 60/70-tals designen. Känner mig dock osäker på hur jag skulle bära upp den..
same, 124060..Tråkigaste någonsin. Men svart sub hehe
Har du lyckats hamna på någon lista?same, 124060..
Har du fått din 126000 än? =)Samma för min del men med silver dial Får hoppas att den inte dröjer allt för länge..
Inte hört något än så länge. Fick veta att preliminärt under första halvåret 2021 så ett ganska brett spann på förväntad leverans... Har du hört något?Har du fått din 126000 än? =)
Inte hört något än så länge. Fick veta att preliminärt under första halvåret 2021 så ett ganska brett spann på förväntad leverans... Har du hört något?