Det beror på köparen, han väljer pris efter hur mycket han tror köparen kan betalaMen vad kostar den egentligen enligt annonsen? 7500 eller 7.5000? (konstig punkt?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det beror på köparen, han väljer pris efter hur mycket han tror köparen kan betalaMen vad kostar den egentligen enligt annonsen? 7500 eller 7.5000? (konstig punkt?)
Väntar på en rosa Halios Seaforth IV som förhoppningsvis dyker upp innan jul,
Den var cool! Lite bauhaus va? Påminner väldigt mycket om Nomos eller BraunVäntar ivrigt på en Max bill automat. Minimalistiska dressklockor brukar inte vara min kopp té, dressklockor överlag är egentligen inte riktigt min grej. Men designen på denna slukade lig totalt. Ska bli spännande!
Den klassiska bauhaus klockan. Både Nomos och Braun har nog tagit en del inspiration från den. Rik historia och stark ikonstatus för relativt liten peng. Sen får vi se om den lever upp till detDen var cool! Lite bauhaus va? Påminner väldigt mycket om Nomos eller Braun
Får lägga till den på listan över "klockor att göra gräv om"Den klassiska bauhaus klockan. Både Nomos och Braun har nog tagit en del inspiration från den. Rik historia och stark ikonstatus för relativt liten peng. Sen får vi se om den lever upp till det
Du fyller 94 år idag, grattis! #beppeAtt det faktiskt blir nästa är väl kanske inte givet men känner just för ögonblicket ett skriande behov av en rosa Oris 65
Nämen vad säger du?! Och inte en dag över 70 känner jag mig! är inte det en anledning att fira med en ny klocka så vet jag inte vad!Du fyller 94 år idag, grattis! #beppe
Vad tycker du om navitimer 8?Blir en Breitling Navitimer 1 Automatic 41.
ref. A17326211G1P1
Alltid velat ha en navitimer
Jag gillar den också! Väldigt elegant. Dock lockar 1 något mer för stunden.Vad tycker du om navitimer 8?
Okej tack för info!Okej härligt! Har en sån till salu på blocket om det skulle finnas intresse
Precis klickat hem en SMP 2531! Bytte den förra jag hade mot en SMPc, och verkligen försökt tycka om den, men ångrade mig redan efter någon vecka. Nu ett halvår senare var det bara att bita i det sura äpplet. Ser fram emot att få öppna paketet och lär väl förmodligen kränga SMPcn vad det lider.
Av de du nämner tycker jag Rolex GMT 16710 (föredrar själv femsiffriga före de moderna, men det är en snaksak) eller Tag Heuer låter som klockor som skulle komplettera samlingen bra. Båda tillför något nytt med GMT/Kronograf.Kämpar verkligen med detta. För er vetskap så äger jag idag;
Samling:
Jag har vardagsklockan, kostymklockan och dykaren men saknar färg/statement piece samt kronograf. För att komplimentera kollektionen funderar jag på följande;
- Explorer 1, 36 mm (2021). Bröllopsklockan
- Submariner Date, 41 mm (2022).
- Cartier Lank Large, läder (2022) – Klocka från Bröllopsresa i Nice. Delas med frun.
Någon som kan hjälpa mig med rimligt tänk? Känner mig låst.
- Rolex GMT II – Antingen vintage 16710 eller den senaste varianten.
- Tag Hauer Monaco Gulf
- Cartier Santos Medium
- Rolex Submariner Hulk
- Reverso Duo i medium – lite surt med prisökningen på 25% för någon månad sen.
Hej! Serica 4512 blir nog min nästa klocka, så hojta till om ni har en ni vill sälja Har helt missat denna, blev som helt besatt när jag såg den på instagram första gången haha.