Man
Silver
Jag ville beställa/köpa en 126334 men med silvertavla. Helt omöjligt hos min AD.. Frågade redan året innan och fick då svaret att höra av mig igen i år i januari, men då blev det bara tvärt nej.Den borde väl gå att beställa hos ad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ville beställa/köpa en 126334 men med silvertavla. Helt omöjligt hos min AD.. Frågade redan året innan och fick då svaret att höra av mig igen i år i januari, men då blev det bara tvärt nej.Den borde väl gå att beställa hos ad?
Tråkigt.. Ska bli intressant och se vad de säger. Har du handlat där fler gånger innan?Jag ville beställa/köpa en 126334 men med silvertavla. Helt omöjligt hos min AD.. Frågade redan året innan och fick då svaret att höra av mig igen i år i januari, men då blev det bara tvärt nej.
Har köpt en klocka där för några år sen.Tråkigt.. Ska bli intressant och se vad de säger. Har du handlat där fler gånger innan?
Japp, planerat in ett besök i april när jag har planerat jobb i Stockholm. Lite orolig över väntetiderna bara..
Jag ville beställa/köpa en 126334 men med silvertavla. Helt omöjligt hos min AD.. Frågade redan året innan och fick då svaret att höra av mig igen i år i januari, men då blev det bara tvärt nej.
Okej, uppdaterar efter jag varit där. Intressant, varför tror du just det? Har faktiskt bara sätt en wimbeldon, det var en i spanien som bar den. Ser betydligt fler av andra urtavlor.Ja Wimbledon är absolut attraktiv. Dock tror jag Sverige är helt rätt plats om man vill ha den eftersom min uppfattning är att den inte är lika eftertraktad här som utomlands.
Rob E eller?
Okej, då kanske det blir samma för mig. Handlat en tidigare av AD, hoppas på annat resultat.Har köpt en klocka där för några år sen.
Okej, uppdaterar efter jag varit där. Intressant, varför tror du just det? Har faktiskt bara sätt en wimbeldon, det var en i spanien som bar den. Ser betydligt fler av andra urtavlor.
Men va :O. Trodde dj i div konfiger va rätt lätta att få beställa numera.Jag ville beställa/köpa en 126334 men med silvertavla. Helt omöjligt hos min AD.. Frågade redan året innan och fick då svaret att höra av mig igen i år i januari, men då blev det bara tvärt nej.
Jag är ju ute efter 41mm-versionen och den är väl kanske något värre.. Jag tror tex @Lilla_E , som valde 36mm istället (är det då 126234 istället för 126334?) fick beställa men vänta ca ett år på sin nyligen. Så, som läget är nu får jag antingen lägga ner idén om en 126334, eller vända mig till gråmarknaden.Men va :O. Trodde dj i div konfiger va rätt lätta att få beställa numera.
Någon specifik ref du har i planerna?Nu är det dags för en PP World Timer
Den billigaste jag kan hitta.Någon specifik ref du har i planerna?
Fair enoughDen billigaste jag kan hitta.
Har ingen längre men tyckte att den var väldigt värd vad jag gav för den jag hade.Sugen på en Doxa sub 200. Nån som har en? Värd pengarna?
Jag har inte haft 209 men 300 och 600. Jag tror du blir som mest nöjd i längden med 600. Köp en begagnad.Sugen på en Doxa sub 200. Nån som har en? Värd pengarna?
En riktigt fin klocka det! Köpte en till min svåger för ett tag sedan och du lär inte bli besviken.Junghans Max Bill Automatic, men det tar emot att betala så mycket utan att ens ha sett eller känt på klockan live...
En riktigt fin klocka det! Köpte en till min svåger för ett tag sedan och du lär inte bli besviken.
Det är snart dags för min nästa klocka. kollat runt lite på olika dykare mm men svårt att bestämma mig. Just nu inne på certina DS Action. Dock om jag hittar en Omega seamaster från 1999 kvarts så kommer jag slå till om priset är vettigt. Men framtiden får avgöra och det kanske blir något klockköp i 25 års present i sommar.
Köpte den här beggad på KS.Hur/var köpte du, då det inte finns några svenska återförsäljare?
TjenaTycker du ska försöka hitta Omegan först och främst, de är trevliga från den tiden. Särskilt midsize imho. Men annars kan du kolla på Seiko SRPK31K1, prisvärda och jämförbara med Certinan du nämnde.
De är väldigt snygga, tjöp!Junghans Max Bill Automatic, men det tar emot att betala så mycket utan att ens ha sett eller känt på klockan live...