• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken blir din nästa klocka?????...

alfgren

Rolex
2-Faktor
Nästa beställda klocka är en fattigmans Aqua Terra.

749521d1387701084-seiko-presage-sarx013-dscn1801.jpg
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Ändrar mig också hela tiden. Nu finns det i alla fall en kortlista med en 5-8 olika modeller på. Så vi får se vad som händer.
Det lutar just nu i skrivande stund mot en GMT II. Fast.... det kanske är dags att stoppa ner i kronograf i lådan, också behöver jag ju en lite dressig klocka, något i guld kanske? Kan man rocka en tank om man är under 30? Har ju alltid viljat klämma lite på en Piauget Altiplano.
Ja, ni fattar hur det går till i min hjärna.
 

Ryttaren

Rolex
Har ju sagt 1675 länge nu, men dyker en gammal fin Heuer Autavia eller Carrera upp så kanske det blir spontanköp igen. Ägarna håller hårt i dem med all rätt!
 

Cryssarn

Rolex
En exp2 eller en milgauss. trots att det kommer ta tid är det närmsta målet. vad får man ge ungefär för en beggad milgauss?
 

Snigel

Cartier
2-Faktor
Finns så mycket man vill ha. Sugen på en 5513, en DD och en 16600. Och en Tudor flinga. Men nästa köp blir en beater, med största sannolikhet en viss PVD-dykare från CWC.
 

Sylv

Breitling
Förhoppningsvis blir det en Rolex Datejust, allra helst med guldig tavla och guld/silvrig länk! Har ni tips på någon så tveka inte att skriva :D
 
Topp