jwh
Basic
Då har du tre riktigt bra filmer att se fram emotJag har inte sett någon av dem men trailern på Witch är riktigt läskig. Scenen där geten går är creepy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då har du tre riktigt bra filmer att se fram emotJag har inte sett någon av dem men trailern på Witch är riktigt läskig. Scenen där geten går är creepy.
Ooh vad jag gillade It follows, den får jag se om.
Hereditary är riktigt bra, måste även tipsa om The Witch som är i samma klass, med kanske bästa slutet någonsin.
När det gäller skräck håller jag alltid fram Lars Von Triers Antichrist. Den är helt klart en film som kräver required taste, och den har vissa problem, men inget kan IMO slå den sjukt jävla obehagliga stämningen den har.Då har du tre riktigt bra filmer att se fram emot
Du får gärna återkoppla efteråt med ett betyg!The Witch ska ses, tack för tipset!
Jag håller med dig, är så sjukt trött på moderna*valfri franchise-skräckfilm* typ The nun, som använder snabba klipp och höga ljud som skrämseleffekt. Ingen känsla i det. Att bygga upp en obehaglig stämning utan det kräver lite finess. Japanerna lyckas bra med detta i originalen (the ring osv). Då är det kul med filmer som The witch som dyker upp och är riktigt bra rakt igenom. Eller The Babadook, som är en bra modern skräckfilm.När det gäller skräck håller jag alltid fram Lars Von Triers Antichrist. Den är helt klart en film som kräver required taste, och den har vissa problem, men inget kan IMO slå den sjukt jävla obehagliga stämningen den har.
Du får gärna återkoppla efteråt med ett betyg!
Någon som sett "The human centipede" ?
Lika bra som första? Älskade alla hintar till gamla spel man kände igen sen barndomenRöjar Ralf kraschar internet.
Det tycker jag, det är en trovärdig historia och de hintar du nämner återfinns även härLika bra som första? Älskade alla hintar till gamla spel man kände igen sen barndomen
Hur var den?Bio igår med kidsen.
Hur var den?
Gillade den riktigt mycket, förutom de sista 10 minutrarna då den verkade få för sig att den var en actionrulle istället för det tysta, långsama drama den varit resten av tiden.Såg A Quiet Place tillslut, stor besvikelse utifrån förväntningarna, vilket sömnpiller
Jag gillade den precis som @HardcoreError nämnde. Fram till det lite onödiga slutet.Såg A Quiet Place tillslut, stor besvikelse utifrån förväntningarna, vilket sömnpiller
Såg den igår. Riktigt bra. 9/10.Vi var och såg förhandsvisningen på Green Book innan ikväll och jag måste säga att den var riktigt bra faktiskt. Både underhållande och allvarlig på samma gång. Viggo Mortensens karaktär Tony Lip tycker jag är klockren. 4/5
Totalt skräpNågon som sett "The human centipede" ?
Märkligt, såg den när den kom på bio när den kom och tyckte det var en fantastiskt urusel film, har hållit den som en av de sämsta jag sett sedan dess. Kanske får se om den.Såg filmen Crimson Peak som är från 2015.
En grymt vacker skräckfilm. Rekommenderas starkt! Otroligt vackra bilder, bra skådespel.
Helt sjukt hur det kan vara så att The Rock är Hollwoods bäst betalda skådis numera med dessa fullkomligt urusla filmer. Jag gillar honom som personlighet, det är en annan femma.Skyscraper jobbar natt denna vecka, så jag behövde något hjärndött. Och hjärndött fick jag
Helt sjukt hur det kan vara så att The Rock är Hollwoods bäst betalda skådis numera med dessa fullkomligt urusla filmer. Jag gillar honom som personlighet, det är en annan femma.
Skyscraper känns som en 100,000USD budget skitfilm med totalt ogenomtänkta orealistiska (mer än vanligt) actionscener. Känns som att The Rock får 95% av filmernas budget och resten får skitproduktion och story.
The Other Guys är ju rolig som fan!Utöver Pain and gain kan jag faktiskt inte nämna någon för mig sevärd film med honom. När antingen han eller Jason Statham (och sista 15 åren även Nic Cage) figurerar i rollistan tycker jag att man direkt vet vad som väntar.
The Other Guys är ju rolig som fan!