Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna:
Var absolut en av de bättre skräckisarna sista åren.
I kväll blir det Bird box.
Hade förhoppningar på Bird Box men tyvärr var den inte alls bra. Kändes som en dålig variant av A Quiet Place. Sandra Bullock var bra men resten var en enda sörja.
Både Bird Box och Quiet Place är i mitt tycke riktigt coola idéer som slarvas bort. Quiet Place har dock ett mer kompetent hantverk.Hade förhoppningar på Bird Box men tyvärr var den inte alls bra. Kändes som en dålig variant av A Quiet Place. Sandra Bullock var bra men resten var en enda sörja.
Både Bird Box och Quiet Place är i mitt tycke riktigt coola idéer som slarvas bort. Quiet Place har dock ett mer kompetent hantverk.
Tidsenlig och publikfriande förstår jag inte alls, men, om vi nu pratar om quiet place, det faktum att den gick från skräck med cool idé till ett försök till actionfilm den sista minuten förstörde den ganska mycket.Tyvärr var den sista minuten på tok för tidsenlig och publikfriande men även om jag avskyr ”skräck” är de få gånger jag ser dem en filmgenrer som står och faller med just upplösningen.
Hade förhoppningar på Bird Box men tyvärr var den inte alls bra. Kändes som en dålig variant av A Quiet Place. Sandra Bullock var bra men resten var en enda sörja.
Tidsenlig och publikfriande förstår jag inte alls, men, om vi nu pratar om quiet place, det faktum att den gick från skräck med cool idé till ett försök till actionfilm den sista minuten förstörde den ganska mycket.
Great minds.Precis DET jag menade
Såg den med dottern. Faktum är att den var förvånansvärt rolig emellanåt.
Finns att hyra/köpa på iTunes.Var kan man få tag på denna film? HBO och Netflix har inte, går inte att hyra på play... måste se sista filmen!!
Ursäkta min tappande fråga men menar du Apple TV?Finns att hyra/köpa på iTunes.
https://www.sfanytime.com/sv/movie/7925/the-dark-knight-risesVar kan man få tag på denna film? HBO och Netflix har inte, går inte att hyra på play... måste se sista filmen!!
Ja. Eller om du streamar från en Appleenhet till en TV.Ursäkta min tappande fråga men menar du Apple TV?
Trots att jag har sett Queen på Råsunda för många år sedan och haft LP-skivorna, har Queen med Freddie Mercury aldrig varit en självklar favorit, men Bohemian Rhapsody har så mycket mer än så. Rekommenderas, klart sevärd.
Jag har aldrig sett honom förut, men så spelar jag varken tv-spel eller går på bio särskilt ofta. Sa jag att min dyra tv stått här mot väggen i fem år utan att kopplas in? I böckernas värld finns han inte vad jag vet. Filmen var riktigt bra iaf och han gjorde en stark förstående skådespelarinsats.. Jag går fortfarande omkring och tänker på vissa delar och det brukar jag aldrig göra av en film. Jo, Exorsisten men den var ett undantag.Tänker bara på skådisen att han varit huvudfigueren i ett tv spel. Until dawn.
Håller med! Blev otroligt positivt överraskad av den. Förväntade mig varken djupet eller humorn som den faktiskt innehöll.Såg Green book på bio igår, riktigt bra. Viggo var riktigt fin i sin roll.
Ett hett tips överlag om du är ute efter nåt är att kolla på justwatch.com. Dom listar var filmer och serier streamar & går att köpa.Var kan man få tag på denna film? HBO och Netflix har inte, går inte att hyra på play... måste se sista filmen!!
Nej humorn överraskade mig medHåller med! Blev otroligt positivt överraskad av den. Förväntade mig varken djupet eller humorn som den faktiskt innehöll.