Häggvik
Basic
Utveckla gärna.Besson på gränsen till pedofili.
Såg den filmen ofta när jag var yngre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utveckla gärna.Besson på gränsen till pedofili.
Fantastisk film. Minns det som att Mathilda är kär i Reno, men lite antydan att det är besvarat ibland? Det är ju ingen Polanski, men bara minnet jag har, länge sen jag såg dock. Finns på Netflix, dags att se om!Utveckla gärna.
Såg den filmen ofta när jag var yngre.
Såg den igår och visst försöker Mathilda spela sexig eller sensuell på ett taffligt tonårssätt. Men att Leon skulle besvara känslorna var inget jag läste in. Två trasiga människoöden som möts.Fantastisk film. Minns det som att Mathilda är kär i Reno, men lite antydan att det är besvarat ibland? Det är ju ingen Polanski, men bara minnet jag har, länge sen jag såg dock. Finns på Netflix, dags att se om!
Så minns jag det också.Såg den igår och visst försöker Mathilda spela sexig eller sensuell på ett taffligt tonårssätt. Men att Leon skulle besvara känslorna var inget jag läste in. Två trasiga människoöden som möts.
Besson vav väl ihop med en 15 åring när han gjorde filmen. Sen finns ju Polanski som sagt, Woody Allen, Victor Salva. Märkligt det där.Så minns jag det också.
Fast jag googlade lite på Luc Besson, han verkar ju faktist ha en svaghet för småtjejer.
https://medium.com/@nerdypoc/should-director-luc-bessons-pedophilia-really-be-forgotten-5471a2c7c9d5
Läste på lite och hon var i brytet 15/16 och den var sen gifta i 5 år.Besson vav väl ihop med en 15 åring när han gjorde filmen. Sen finns ju Polanski som sagt, Woody Allen, Victor Salva. Märkligt det där.
Lite obehagligt håller med, det gör det ju lite weird att han gör en film där Portman 12 år provar vuxenunderkläder också. Men om sagt, filmen är skitbra!Läste på lite och hon var i brytet 15/16 och den var sen gifta i 5 år.
Rätt obehagligt av en 32åring.
Hon blev även gravid i ungefär den åldern så dom har (minst) ett barn ihop om jag inte minns helt fel.Besson vav väl ihop med en 15 åring när han gjorde filmen. Sen finns ju Polanski som sagt, Woody Allen, Victor Salva. Märkligt det där.
Häromdan såg jag en rubrik om att Ja Rule vill ordna en till festival i stil med Fyre...Till ämnet: Såg dokumentären Fyre på Netflix. Riktigt underhållande 3/5.
John Wick 3 igår. Asså Keanu är ingen höjdarskådis men det syns verkligen att han tränar mycket på vapenhantering och fighting. Oerhört snyggt koreograferat alltihopa. Man har liksom gjort våld till konst.
9/10! Bättre än båda föregångarna!
Ja. Storyn är ju typ samma som dom andra. Förutom kanske att han nästan enbart blir jagad. Men tycker den är ännu coolare gjord, nonstop action, episka skjutscener och riktigt coola fightscener. Och sekvensen med Halle Berry och hennes hundar var fan episk.Den ser jag fram emot att se. Speciellt då du säger den är bättre än 1 och 2. Tycker själv att första är bättre utav de andra två.. Jag älskar ju även Keanu
Såg om Lost in translation på Netflix. Solklar 4/5 enligt mig, älskar känslan Coppola fått till. Kan identifiera mig med den speciella lilla egna världen man hamnar i på affärsresor/längre vistelser på hotell i främmande land.
Murray rockar även en sjysst DJ i filmen, och man undrar ju vad han säger till henne i slutscenen......
Haha sjukt att du väger in en roll han gjorde för 27 år sedan i ditt tycke om honom som skådespelare idag.. inget kan väl ha ändrats?Ja. Storyn är ju typ samma som dom andra. Förutom kanske att han nästan enbart blir jagad. Men tycker den är ännu coolare gjord, nonstop action, episka skjutscener och riktigt coola fightscener. Och sekvensen med Halle Berry och hennes hundar var fan episk.
Näe, gillar man dom andra två kommer man älska denna.
Keanu är ok. Men hans brittiska accent i Bram stokers...
Haha. Jorå, klart man kan bli bättre. Han är bättre oxå idag men tycker fortfarande inte han är en jättebra skådis. Men i en roll som John Wick funkar det.Haha sjukt att du väger in en roll han gjorde för 27 år sedan i ditt tycke om honom som skådespelare idag.. inget kan väl ha ändrats?
Haha ja, 92 fick jag framHaha. Jorå, klart man kan bli bättre. Han är bättre oxå idag men tycker fortfarande inte han är en jättebra skådis. Men i en roll som John Wick funkar det.
Shit. Är det 27 år sen den kom??? Skrämmande...
Ja jävlar. Man brukar ju råka ut för att filmer är äldre än vad man tror. Men detta är nog rekordet...Haha ja, 92 fick jag fram
Fast John Wick kom 2014?Haha sjukt att du väger in en roll han gjorde för 27 år sedan i ditt tycke om honom som skådespelare idag.. inget kan väl ha ändrats?
Läs allt istället...Fast John Wick kom 2014?
Haha. Du missa nog youtube klippet.Fast John Wick kom 2014?
Hehe, klar trigger point för mig tydligenHaha. Du missa nog youtube klippet.
Måste se, gillar de första två, men väntar till den kommer på Bluray. Pallar inte dagens biobesökare, kommer bara att sluta med att jag mördar någon mobilsnackande mupp i biografen with a focking pencilJohn Wick 3 igår. Asså Keanu är ingen höjdarskådis men det syns verkligen att han tränar mycket på vapenhantering och fighting. Oerhört snyggt koreograferat alltihopa. Man har liksom gjort våld till konst.
9/10! Bättre än båda föregångarna!
Ja. Bio kan vara ett riskmoment. Men det gäller att välja rätt bio vid rätt dag & tid. Sergel en Lördagskväll tex är no go.Gillar
Måste se, gillar de första två, men väntar till den kommer på Bluray. Pallar inte dagens biobesökare, kommer bara att sluta med att jag mördar någon mobilsnackande mupp i biografen with a focking pencil
Annars är detta min favorit-Keanu:
Det kan hända den bäste.Hehe, klar trigger point för mig tydligen
När jag tror att någon inte har koll på när första John Wick filmen kom.. såg inga klipp, bara JW sas