Veratio
Basic
Smaken är som baken den är delad. Men personligen tyckte jag Joker va en riktigt jävla bra film.
Riktigt jävla bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smaken är som baken den är delad. Men personligen tyckte jag Joker va en riktigt jävla bra film.
Ändå värd att se? Tyckte första var bra!
Håller med dig! Visar beroendeproblematikens stress och ologiska sida bra. Kunde identifiera mig i den stressen pga. olika anledningar. Det kanske behövs? Även Sambon "tyckte den om den". Tung att se men så jäkla bra.Uncut Gems - fattar inte varför så många inte gillade den, loved it!
Precis så! Hela filmen är stressande men det är ju också meningen.Håller med dig! Visar beroendeproblematikens stress och ologiska sida bra. Kunde identifiera mig i den stressen pga. olika anledningar. Det kanske behövs? Även Sambon "tyckte den om den". Tung att se men så jäkla bra.
Vilken film har du sett om honom? Jag antar att du sett någon eftersom att du väljer att posta härSture Bergwall, tillhör generation yngre så var aldrig riktigt medveten om fallet och den uppståndelse som var. Såhär i efterhand går det väl att sammanfatta som, helt sjukt.
Quick?Vilken film har du sett om honom? Jag antar att du sett någon eftersom att du väljer att posta här
Åfan, har helt missat att den ens finns! Hamnar på listan direkt
Ja precis, den var det.
Ballade ur när jag skulle skriva via telefonen, fick logga in på datorn. Se mitt uppdaterade inlägg. Självklart en varm film, R.R gör väl filmen sevärd och kemin med Sissy Spacek är väl på kartan?Någon form av betyg, kritik vore väl lämpligt?
Jag har sett den, skulle inte rekommendera den.
Mkt bra film!Knives Out. Galet underhållande.
Stort tack för tipset! Jag blev sugen på att se om filmerna rätt nyligen och funderade faktiskt på om de fanns på någon streamingtjänst så att man slapp köpa en stor jävla box. PS. Goldeneye är definitivt topp tre!GoldenEye (1995)
En riktig klassiker. Enligt mig den bästa Bondfilmen. Får så mycket minnen av när man var grabb och såg den för första gången.
Spelade även GoldenEye spelet till Nintendo64 orimligt många timmar.
Kan också passa på att tipsa om att alla Bondfilmerna verkar ligga ute på Viaplay nu.