Laddar...

Vilken film såg du senast?

Diskussion i 'Lifestyle' startad av aleks, 6 oktober 2013.

1. frasse

frasse Tantal

Ja bra action. Har en vän som har egen krav maga studio och utbildad i israel och en massa andra saker. Han sa att de verkligen jobbat med att få kniv och slagsmålsscenerna så riktiga som möjligt

engst och city69 gillar detta.
  2. 1965ek

1965ek Guld

Från:
    och till
    På netflix. Bra!
    upload_2020-5-2_20-21-50.

3. ganondorf

ganondorf Titan

Såg den där på bio när den kom, tyckte den va bra överlag, lagom rolig och allvarlig på samma gång.
    Men när slutscenerna övergick i tunga klipp från verkligheten var det den absolut tystaste helvita och fullpackade biosalong en håla i Sverige hade skådat. Ingen vågade röra en fena och alla var överraskade vilken vändning stämningen tog. Om jag inte minns fel är det väl en flagga som vajar och allt är knäppt tyst i säkert 10 sekunder. Till slut befriades vi av eftertexterna.
    Mäktigt.

INSANE gillar detta.
  4. bernoulli

bernoulli Silver

Någon som sett något vettigt på sistone? Get out såg jag nyligen som jag tyckte var bra, brukar inte gilla skräck i vanliga fall men denna kanske var lite mer åt thriller än skräck.

https://www.imdb.com/title/tt5052448/

Vesper gillar detta.
  5. Sonnyboy

Sonnyboy Brons

P3 ID har ett intressant avsnitt om Angelina Jolie som sätter henne i lite ny dager. Därför såg jag Girl Interrupted igår, den kan varmt rekommenderas.

6. nissehult

nissehult Platina

Väldigt bra rulle om en 10-åring under krigets slutskede som har Hitler som en låtsaskompis, men passar inte riktigt in i nazi-gemenskapen. Lite "coming of age" komedi/drama.

7. [Bobo]

[Bobo] Silver

The Big Lebowski, igen...:)

roosterman, 1965ek, JaTack och 1 annan gillar detta.
  8. 1965ek

1965ek Guld

Från:
    och till
    Har den på kommande tittarlistan. Spännande!

9. 1965ek

1965ek Guld

Från:
    och till