ScubaKing
Guld
På tv nyss Hacksaw Ridge... haha vilken jävla soppa.
Håller med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På tv nyss Hacksaw Ridge... haha vilken jävla soppa.
Såg den igår, sämsta jag sett på länge. Kände efter 20-30min att man kunde stänga av men brukar av princip se klart. Stort misstag..Såg The Midnight Sky med Clooney, bästa sömnpillret, rekommenderas!
Såg den igår, sämsta jag sett på länge. Kände efter 20-30min att man kunde stänga av men brukar av princip se klart. Stort misstag..
Den är bra!! Rekommenderar också den.Zodiac från 2007
En helt igenom fantastisk film som har det mesta. Fantastiskt manus och soundtrack. Den är spännande rakt igenom 3 timmar, och minst lika bra som första serien av True Detectives. Jag skulle säga väldigt nära nivån filmen Seven ligger på.
Om nu någon har missat den så se den direkt. Jag såg om den häromdagen och den var lika bra som första gången..
Regisserad av David Fincher och med Mark Ruffalo och Jake Gyllenhaal i huvudrollerna.
![]()
![]()
Snatch är super! Tenet inte alls lika super, så jag håller med er ovanSnatch är ball!
Kollar på Tenet ikväll, inte lika ball.
Kollat Snatch ikväll, lika bra som sist!Snatch är super! Tenet inte alls lika super, så jag håller med er ovan. Rätt menlös post från min sida nu när jag tänker på det
. Men jag är redan inne på köp&sälj så jag fiskar inte postar
![]()
+1 på denZodiac från 2007, sett förr men värd att se igen!
We dont have a cow….Senast är nu… Kingpin. Kanske den bästa filmen av alla
![]()
Jag har ett gäng filmer jag återkommer till med några års mellanrum varav denna är en. Andra from the top of my headWe dont have a cow….
Fan det var många år sedan jag såg den sist. Får kolla den med dottern ikväll.