Underbart underhållande film.The Mummy (1999)
Sen läste jag den här :
http://www.lorejournal.org/2003/03/...on-of-‘others’-in-the-mummy-by-ridha-mikdadi/
och fick tyvärr lite unken smak i munnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbart underhållande film.The Mummy (1999)
Kom väldigt lägligt, hade tänkt se den ikväll, men låter som att jag skipparSåg Tenet igår.
Herregud vilken soppa, största besvikelsen på år!
Såg Tenet igår.
Se den, kanske tycker du annorlunda.Kom väldigt lägligt, hade tänkt se den ikväll, men låter som att jag skippar
Japp, höga förväntningar hade jag med.Jag hade alldeles för höga förväntningar så även jag var rejält besviken
Får se, bara av att läsa infon så blev jag lite misstänksam. Antingen en dunderhit eller skit Väljer nog nån annan film ikväll istället! Kanske GreenlandSe den, kanske tycker du annorlunda.
Japp, höga förväntningar hade jag med.
Problemet är ju att den är på tok för svag..
Skönt att nån håller med mig! Alla älskar den verkar det som. Jag tyckte bara Nolan gjort det för komplicerat för att bräcka sina tidigare filmer. Det vart bara rörigt...Såg Tenet igår.
Kult!!Ikväll blir det Fear and loathing in Las Vegas
Fick precis upp ett minne på Facebook att det var på dagen 7 år sen jag såg den på bio.Wolf of Wallstreet (alltid lika bra)
Såg Tenet igår.
Skönt att nån håller med mig! Alla älskar den verkar det som. Jag tyckte bara Nolan gjort det för komplicerat för att bräcka sina tidigare filmer. Det vart bara rörigt...
Jupp, håller med det var en proper mindfuck! Men tiden gick med att försöka fatta konceptet i alla fall.Instämmer i kören, två kompisar drog med mig för att se den på bio i höstas. Hade inte kollar upp storyn på förhand så jag satt i biosalongen helt oförstående och fattade ingenting.
Får se, bara av att läsa infon så blev jag lite misstänksam. Antingen en dunderhit eller skit Väljer nog nån annan film ikväll istället! Kanske Greenland
Håller med, tyckte den var riktigt bra faktisktJag gillade Greenland. Underhållande film.
Det hjälpte inte att vara nykter. Såg även 2st förklaringsvideor på Youtube, blev något klokare men var fortfarande förvirradTenet, major disaster, hängde med första timmen, sedan spårade det totalt. Ett gäng IPA till filmen gjorde inte saken bättre att hänga med
Tenet, major disaster, hängde med första timmen, sedan spårade det totalt. Ett gäng IPA till filmen gjorde inte saken bättre att hänga med
Parasit.
Det hjälpte inte att vara nykter. Såg även 2st förklaringsvideor på Youtube, blev något klokare men var fortfarande förvirrad
Nolan brukar ju vara mästare på komplicerade intriger, med alternativa tidslinjer, här blev förvirringen total. Synd att gamle mästaren Michael Caine som brukar vara suverän i Nolans filmer bara medverkar i någon enstaka scenDet finns två vägar att gå. En är rätt och en är fel...
1 - Man berättar en historia som är krånlig och invecklad i sig själv, detta brukar kunna bli lyckat. Precis som Inception, The Prestige, Vanilla Sky, Matrix och Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
eller...
2- Man gör en historia krånlig för att den ska vara "svår", detta bli alltid fiasko. Precis som Tenet...
På tal om Michael Caine såg jag Rivierans Guldgossar i helgen, alltid lika underhållande.Nolan brukar ju vara mästare på komplicerade intriger, med alternativa tidslinjer, här blev förvirringen total. Synd att gamle mästaren Michael Caine som brukar vara suverän i Nolans filmer bara medverkar i någon enstaka scen