Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
länk?Troll, Netflix! Lite häftig och lagom lång. Inget mästerverk i övrigt.
Såg båda igår, men började med 2an. Anser att det absolut inte spelar någon roll vikingen man ser förstBehöver man sett 1an innan man ser 2an? Eller kan man se dom som två fristående filmer?
Ser om med ojämna mellanrum. Mickey Rourke i sitt livs form, Dennis Hopper, Matt Dillon, Tom Waits m fl. Favoritfilm alla kategorier men många skulle säkert uppleva den som ganska barnslig.
![]()
Inget mästerverk håller jag med om.Troll, Netflix! Lite häftig och lagom lång. Inget mästerverk i övrigt.
Kollar ettan nu. Nummer två för etgbpar dagar sen. Tvåan snäppet bättre men båda bra.Såg båda igår, men började med 2an. Anser att det absolut inte spelar någon roll vikingen man ser först
Jag skrev ju det här för ett par dagar sen. Och jag har alltid rätt, så nu vet du detKollar ettan nu. Nummer två för etgbpar dagar sen. Tvåan snäppet bättre men båda bra.
Precis denHelt glömt denna tack. Svartvit men med akvariefiskar i färg? Ska leta upp den…
Ser om med ojämna mellanrum. Mickey Rourke i sitt livs form, Dennis Hopper, Matt Dillon, Tom Waits m fl. Favoritfilm alla kategorier men många skulle säkert uppleva den som ganska barnslig.
![]()
Såg tvåan igår och den var riktigt bra! Hög kvalité rakt igenom och en film i min smak! Nu måste jag se ettan asap.Såg båda igår, men började med 2an. Anser att det absolut inte spelar någon roll vikingen man ser först
Ja det kan jag nog inte säga emotinte barnslig men väldigt "arty"...
Troll, Netflix! Lite häftig och lagom lång. Inget mästerverk i övrigt.
Älskar det filmen!Gillar du den ska du även kolla på Trolljägaren från 2010. Charmig och mysig film som var underhållande.
Älskar det filmen!
På liknande tema kan jag tipsa om Rare exports - om du inte sett den, liknande tema från Finland
Vi såg den häromveckan, min fru håller inte medEyes wide shut! Ett mästerverk, sett den flertal ggr! Den har något, musiken , känslan, allt! Den får en 10/10 från mig
![]()
Såg den när den kom! Har för mig att den var bättre än den här nya Troll när det kommer till skådespel och manus. Har tyvärr inte hittat den när jag har letat nu nyligen.Gillar du den ska du även kolla på Trolljägaren från 2010. Charmig och mysig film som var underhållande.
Rare Exports är fantastisk.Älskar det filmen!
På liknande tema kan jag tipsa om Rare exports - om du inte sett den, liknande tema från Finland
Jag gillade också den. Jag tycker de var likvärdiga och Otto var väldigt trogen originalet. Skrattade mer åt Ove och tycker Otto var mer rörande.A man called Otto!
Otroligt bra filmatisering av Boken. Ljusår bättre än den svenska versionen. Men vad annat hade man kunnat förvänta sig när Tom Hanks är inblandad. Rekommenderar starkt.
Håller verkligen med om att Otto var mer rörande. En väldigt fin filmJag gillade också den. Jag tycker de var likvärdiga och Otto var väldigt trogen originalet. Skrattade mer åt Ove och tycker Otto var mer rörande.