• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

Ser om med ojämna mellanrum. Mickey Rourke i sitt livs form, Dennis Hopper, Matt Dillon, Tom Waits m fl. Favoritfilm alla kategorier men många skulle säkert uppleva den som ganska barnslig.

Justja, Coppola också givetvis! Fler än en dessutom

D830CC57-CB69-4E8D-B429-011EB5A5C1D3.jpeg

Senast ändrad:
Såg denna häromdagen, en del bitar i den var väldigt svåra att se då jag har grym höjdskräck (därav jag såg den). Men utöver det var väl filmen så där. En B-rulle förtäckt som en A-rulle. En del twists som i en skräckfilm. Man kan se den på en seg söndag men förvänta dig inte att minnas den mer än kanske 3 dagar. Den är rätt kort dock så den går väldigt snabbt.

Ger den 3 av 5 då den är underhållande.

Senast ändrad:
Eyes wide shut! Ett mästerverk, sett den flertal ggr! Den har något, musiken , känslan, allt! Den får en 10/10 från mig

9-14.jpg
Vi såg den häromveckan, min fru håller inte med 😂

Själv såg jag
På västfronten intet nytt, tack för tips här i tråden.

Idag kollade jag och dottern på denna, Pojken med det tickande hjärtat, rekommenderas nästa mer på svenska, trailer:

Senast ändrad:
Triangle of sadness. Ruben Östlund. Oavsett om man tycker den är bra eller ej så kan jag nästan lova att man kommer tala om den efteråt. Personligen sögs jag in i den och kommer se den igen.

Kollar Prayer of the Rollerboys på Youtube. Sjukt nostalgiskt och fantastiskt! En av mina favoriter från barndomen.
20230403_102150.jpg

Tillbaka
Topp