månljus
Silver
Håller inte riktigt med där, känns ju till exempel som vissa nya LE klart går under WIS.WIS måste ändå vara väldigt personligt och inviduellt.
Fast måste väl ändå vara en vintage klocka. Ny går liksom bort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller inte riktigt med där, känns ju till exempel som vissa nya LE klart går under WIS.WIS måste ändå vara väldigt personligt och inviduellt.
Fast måste väl ändå vara en vintage klocka. Ny går liksom bort.
Men LE är ändå ingen standard off the hylla direkt.Håller inte riktigt med där, känns ju till exempel som vissa nya LE klart går under WIS.
Jag tänker mig nog att en Explorer II 1655 ger WIS-vibbar![]()
Så är det ju. Men det behövde det väl inte heller vara i diskussionen?Men LE är ändå ingen standard off the hylla direkt.
Eller så har en rik snubbe vart på aktion. Så fort det står Rolex på klockan kan man nästan anta en frånvaro av klockintresse.
Det säger du bara för att vara snäll.JLC & GS.
+ BP
Tvek. Kommer äga något (helst samtliga) av de tre i framtiden, svåra val. Måste prova några modeller först bara innan man kommer till skott.Det säger du bara för att vara snäll.![]()
Tvek. Kommer äga något (helst samtliga) av de tre i framtiden, svåra val. Måste prova några modeller först bara innan man kommer till skott.
Om man får möblera om..![]()
Läge att ersätta Bratten med en JLC alltså...![]()
WIS-trio helt klart. Vete fan om just Bathyscape är en WIS-klocka men de andra håller jag med om. 40mm BP FF är ju sjukt WIS.Om man får möblera om..
SBGM029 / SBGA029, blir dock för många dykare isf. BP Bathyscape / @Cristian 's 40mm. JLC Navy Seals alarm.![]()
Säljs ju för fan på massvis av Klockmaster, för lätt.WIS= ORIS....punkt!
Majoriteten av de har träffat med speedy har inte varit WISsar.PADI
Speedy
Kan inte bli wisssigare!
Vad är de för jeffla typer du umgås med Y!Majoriteten av de har träffat med speedy har inte varit WISsar.
Säljs massa DW där också! Lite skillnad att ha ett Schweiziskt kvalitetsur som ingen känner igen eller nåt Kinaskräp som det står Armani på!Säljs ju för fan på massvis av Klockmaster, för lätt.![]()
Ingen WIS. Mest bara rädd för hairlines.Min kompis har bara olika sorters Casio på sig när han rör sig bland folk, oavsett klädsel eller högtidlighet. Råkar man veta att han äger både Omega och Rolex och frågar om dem, blir svaret att han aldrig använder dem och att de bara ligger i lådan. Men när jag knackat på hans dörr sitter ofta en Rolex eller Omega på handleden.
Är han WIS eller bara I? Annan förklaring?
Massa löst dregg.Vad är de för jeffla typer du umgås med Y!
Kan man ju ha fått i "lumpen".Issued-klockor! T ex Lemania viggen, Tg-195 m.fl. Sen tycker jag nog äldre Heuers passar in här också.
Kan man ju ha fått i "lumpen".![]()
Man kan även köpa dem på blocket och hitta på en historia om att man fått dem av sin pappa.Ja, var väl någon praktikant som fick två tom![]()