Fast inte är det guldfärgad gilt iallafall, men det kanske är patina om det är guldfärgat?Tror iofs det är gilt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast inte är det guldfärgad gilt iallafall, men det kanske är patina om det är guldfärgat?Tror iofs det är gilt?
Lycka till!Ajaj, det här kommer göra ont känner jag...
Enabler!Lycka till!
Trodde jag skulle kunna ropa hem den för runt 7-8k+prov men där var jag riktigt fel på det. Set riktigt fin ut så lycka till om du fortfarande är med i matchen!Ajaj, det här kommer göra ont känner jag...
Trodde jag skulle kunna ropa hem den för runt 7-8k+prov men där var jag riktigt fel på det. Set riktigt fin ut så lycka till om du fortfarande är med i matchen!
Har inte följt prisutvecklingen jättenoga men slutar auktionen till marknadspris så har åtminstone marknadspriset ökat rejält på senaste tiden.I den häraden var jag också och snurrade.
Den är ju väldigt fin, men nog måste det vara relativt ovanligt med så pass högt slutpris?
https://www.bukowskis.com/sv/lots/927605-titus-calypsomatic-armbandsur-37-mmLänken för faaan ! Måste bjuda!!!
Lugn nuLänken för faaan ! Måste bjuda!!!
3' dollars, låter saftig men vi kanske är där? Senast jag sålde en tropical big crown fick jag 2500kr om jag minns rätt...Var det någonhär som klippte den goa Calypson? I min mening gick den till ett helt klart ok pris. Drog den snabbt med David Kim (watcheswithpatina) som har bra koll på dessa. Han menade att 3k USD vore ett ok marknadspris idag och den gick ett par tusen kronor under det.
Internationella marknaden för dessa poor mans big crown subs är crazy. Kolla hashtaggen #calypsomaticinternationalappreciationsociety3' dollars, låter saftig men vi kanske är där? Senast jag sålde en tripical big crown fick jag 2500kr om jag minns rätt...
Riktigt intressant att följa auktionen! Hoppas den hamnade på forumet. Känns som marknadspriset nu hoppat upp ett rejält snäpp men verkar fortfarande spreta en hel del.Var det någonhär som klippte den goa Calypson? I min mening gick den till ett helt klart ok pris. Drog den snabbt med David Kim (watcheswithpatina) som har bra koll på dessa. Han menade att 3k USD vore ett ok marknadspris idag och den gick ett par tusen kronor under det.
https://klocksnack.se/threads/folk-är-för-jävla-fräcka-och-här-kan-vi-snacka-om-skambud.77660/Här finns ett kap för någon som vurmar för Breitling... Risk för ångest efter eventuella bud.
Mäktig!