• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Skapligt pris men klockan är grymt fin :wideyed:

Skulle tro att det är samma typ av tryck som på min, "silverfärgat" gilt.

Här har ni en tokfin longines om någon letar :)
https://auctionet.com/sv/656535-herrarmbandsur-longines-1900-talets-mitt

Skärmavbild 2017-07-29 kl. 00.21.38.png

Var det någonhär som klippte den goa Calypson? I min mening gick den till ett helt klart ok pris. Drog den snabbt med David Kim (watcheswithpatina) som har bra koll på dessa. Han menade att 3k USD vore ett ok marknadspris idag och den gick ett par tusen kronor under det.

Var det någonhär som klippte den goa Calypson? I min mening gick den till ett helt klart ok pris. Drog den snabbt med David Kim (watcheswithpatina) som har bra koll på dessa. Han menade att 3k USD vore ett ok marknadspris idag och den gick ett par tusen kronor under det.
3' dollars, låter saftig men vi kanske är där? Senast jag sålde en tropical big crown fick jag 2500kr om jag minns rätt...

Riktigt intressant att följa auktionen! Hoppas den hamnade på forumet. Känns som marknadspriset nu hoppat upp ett rejält snäpp men verkar fortfarande spreta en hel del.

• Like
Reactions: PJW
Tillbaka
Topp