eNielsen
Guld
Ja det behöver inte vara något negativt! Gav bara informationenTror det är en bra grej. Många verkar bli stressade av att jaga likes och följare och jämföra sig med andra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det behöver inte vara något negativt! Gav bara informationenTror det är en bra grej. Många verkar bli stressade av att jaga likes och följare och jämföra sig med andra.
Nå?Skulle ni anta en utmaning och köra programmet från Norrlands största stad nästa år?
Inte så jobbigt att hoppa på flyget ner till huvudstaden om man vill gästa tänker jag. Man kan ju tajma ihop det med Kaplans eller nån vintage GTG
Det är ju det sistnämnda jag tänker på…..vi funderar på en GTG i Umeå under 2022 nämligen!Inte så jobbigt att hoppa på flyget ner till huvudstaden om man vill gästa tänker jag. Man kan ju tajma ihop det med Kaplans eller nån vintage GTG
Jamen dåså! Läge för gubbarna att flyga upp då istället. Och själv tar jag bilen nerDet är ju det sistnämnda jag tänker på…..vi funderar på en GTG i Umeå under 2022 nämligen!
Fyllechaffis?Jamen dåså! Läge för gubbarna att flyga upp då istället. Och själv tar jag bilen ner
Det blir nog att sova av sig eventuellt rus på lämpligt hotellFyllechaffis?
Det är ju det sistnämnda jag tänker på…..vi funderar på en GTG i Umeå under 2022 nämligen!
En hel del logistik som skulle behövas fixas inför något dylikt. Först och främst hitta ett tillfälle där medverkande är lediga samtidigt, men även att fotograf med utrustning har tid. Med tanke på mängden prylar så är det nog tyvärr inte rimligt att tänka sig att flyga.Jamen dåså! Läge för gubbarna att flyga upp då istället. Och själv tar jag bilen ner
Vore skoj! Min agent kommer kontakta dig med min rider.Det är ju det sistnämnda jag tänker på…..vi funderar på en GTG i Umeå under 2022 nämligen!
Geigermätare och en skål med polywatch?Vore skoj! Min agent kommer kontakta dig med min rider.
En bra början helt klart!Geigermätare och en skål med polywatch?
Geigermätare och en skål med polywatch?
Iggys 18sidor långa kommer uppfattas som kort, koncis och rimlig jämfört med minEn bra början helt klart!
Snart hörni!!! Ta fram chipsen och ceriumoxids dippen
Gick ju bra det där! Ni sköter er som vanligt! Bra jobbat!Snart hörni!!! Ta fram chipsen och ceriumoxids dippen
Bra snack som vanligt!
Tackar tackar!!!Gick ju bra det där! Ni sköter er som vanligt! Bra jobbat!
Den här förklarar varför Youtube krånglade och ville att jag skulle logga in och verifiera min ålder. Jag får försöka igen helt enkelt.
Den brukar ju kika fram när det vankas GTG, tror någon blev biten sist? Hoppas motgift fanns på plats under inspelningen, det är allt jag säger...
Du får sätta på en kopp te och ta en kvällsmacka.Laddade upp med frukost och kaffebalja när jag såg klippet. Sen såg jag 11 timmar till premiär. Doh! Ja ni hör ju hur svältfödd man är på sånt här mys.
Den här förklarar varför Youtube krånglade och ville att jag skulle logga in och verifiera min ålder. Jag får försöka igen helt enkelt.
Den brukar ju kika fram när det vankas GTG, tror någon blev biten sist? Hoppas motgift fanns på plats under inspelningen, det är allt jag säger...
Kanske inte silikon, men definitivt inte samma gjutformar.Snyggt och avslappnat som vanligt, all heder grappar!
Kraftigt tack till @Fadershan med svårslagen detaljkunskap i ämnet!
….däremot synar jag påståendet att dagens original Tropic är silikonband!
Det är en jäkla skillnad i känsla mot silikon och de påstår själva på hemsidan att det är just gummi och inget annat….dessutom luktat de ljuvligt av vanlij, som de ska!
Kolla själva här: Tropic
Nedan ett bytt väldoftande band på min Graph.
Så kan definitivt vara, särskilt saknar man curved end!Kanske inte silikon, men definitivt inte samma gjutformar.
Och framförallt, det luktar inte gammal källare...Så kan definitivt vara, särskilt saknar man curved end!