• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage Swap Meet och sommarfest!

Det är ju det sistnämnda jag tänker på…..vi funderar på en GTG i Umeå under 2022 nämligen! 🤪
Jamen dåså! Läge för gubbarna att flyga upp då istället. Och själv tar jag bilen ner 👍😀
En hel del logistik som skulle behövas fixas inför något dylikt. Först och främst hitta ett tillfälle där medverkande är lediga samtidigt, men även att fotograf med utrustning har tid. Med tanke på mängden prylar så är det nog tyvärr inte rimligt att tänka sig att flyga.

Om det är filmande som är fokus så känns det lättare att utföra i Stockholmstrakten. 🙄

Geigermätare och en skål med polywatch?
En bra början helt klart!
Iggys 18sidor långa kommer uppfattas som kort, koncis och rimlig jämfört med min😎
D96692F9-1C2A-4FFE-8523-892F9A9D69AC.gif

Soft och laidback som vanligt och ni håller en jävligt hög lägsta nivå i tugget! 🙏🏻

Trodde dock att ni skulle komma in på Enicar och kanske EPSA men man kan inte få allt, även om Lagonda kom upp! 😆🪐🤪

Laddade upp med frukost och kaffebalja när jag såg klippet. Sen såg jag 11 timmar till premiär. Doh! Ja ni hör ju hur svältfödd man är på sånt här mys.
Du får sätta på en kopp te och ta en kvällsmacka.
Woop! Kvällsmys!!!

Tro om @Gummo visar bamsingen?

Bamsingen åker fram och skrämmer livet ur @Fadershan s små DSar.

Den här förklarar varför Youtube krånglade och ville att jag skulle logga in och verifiera min ålder. Jag får försöka igen helt enkelt.

Ja, jag klickar alltid i olämpligt för barn.

Den brukar ju kika fram när det vankas GTG, tror någon blev biten sist? Hoppas motgift fanns på plats under inspelningen, det är allt jag säger...

Du blandar ihop med snusk du och @Zacke ställt till med. Usch!

Snyggt och avslappnat som vanligt, all heder grappar!🤗
Kraftigt tack till @Fadershan med svårslagen detaljkunskap i ämnet! 🙏🏻👊🏻

….däremot synar jag påståendet att dagens original Tropic är silikonband! 🤔🤪
Det är en jäkla skillnad i känsla mot silikon och de påstår själva på hemsidan att det är just gummi och inget annat….dessutom luktar de ljuvligt av vanilj, som de ska!

Läs mer på Tropic ™️

Nedan ett bytt väldoftande band på min Graph.
CAE69B96-8FBA-4A9E-BA23-3596463AAE59.jpeg

Senast ändrad:
Snyggt och avslappnat som vanligt, all heder grappar!🤗
Kraftigt tack till @Fadershan med svårslagen detaljkunskap i ämnet! 🙏🏻👊🏻

….däremot synar jag påståendet att dagens original Tropic är silikonband! 🤔🤪
Det är en jäkla skillnad i känsla mot silikon och de påstår själva på hemsidan att det är just gummi och inget annat….dessutom luktat de ljuvligt av vanlij, som de ska!

Kolla själva här: Tropic ™️

Nedan ett bytt väldoftande band på min Graph.
CAE69B96-8FBA-4A9E-BA23-3596463AAE59.jpeg
Kanske inte silikon, men definitivt inte samma gjutformar. ;)

Tillbaka
Topp