Nope, men det känns som något man kan leva med!Och framförallt, det luktar inte gammal källare...
...applicerade faktiskt lite vanlijdoft utanpå ett gammalt Tropic, men källardoften står kraftigt emot ändå!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope, men det känns som något man kan leva med!Och framförallt, det luktar inte gammal källare...
Va!?!?Bra tugg som vanligt! Men fan va sjuk denna hobby är egentligen…
Jag är livstilssamlaren som kan sluta när som helst, han är den tvångsmässiga som behöver vård…Heja! Kul avsnitt som vanligt
Men vem är vem egentligen? Är @Gummo och @Fadershan bröder? Varför tittar de så kärleksfullt på varandra? Frågorna är många.
Som kan sluta när som helst.. Låter som något en tvångsmässig samlare (hoarder) skulle säga Detta har jag såklart ingen first hand erfarenhet avJag är livstilssamlaren som kan sluta när som helst, han är den tvångsmässiga som behöver vård…
Som dessutom omger sig med såna som har grövre problem så att man kan förneka sina egna.Som kan sluta när som helst.. Låter som något en tvångsmässig samlare (hoarder) skulle säga Detta har jag såklart ingen first hand erfarenhet av
Helt perfekt ju! Så kan man trösta sig själv och alla runtomkring en med att det kunde varit värreSom dessutom omger sig med såna som har grövre problem så att man kan förneka sina egna.
Skönt att allt annat förutom vår broderliga kärlek (mest Gummo som tittar på mig med beundran) till varandra verkar glasklart!Heja! Kul avsnitt som vanligt
Men vem är vem egentligen? Är @Gummo och @Fadershan bröder? Varför tittar de så kärleksfullt på varandra? Frågorna är många.
Där gjorde du ett bra köp, den är riktigt mysig den där. Man ska ska inte fnysa åt Ryssarna inte.Sådär ja! Nu åker vi. Som vanligt har youtube förberett med utökad kapacitet när VWC levererar avsnitt.
Bättre öst än ost…..Där gjorde du ett bra köp, den är riktigt mysig den där. Man ska ska inte fnysa åt Ryssarna inte.
Sådär ja! Nu åker vi. Som vanligt har youtube förberett med utökad kapacitet när VWC levererar avsnitt.
Nice! Jag ska förbereder wasabi-dipet!Lägg in torsdag 21.30 i kalendern! Molle dyker upp i det första av en radda nyinspelade avsnitt. Han har också lovat att vara med och chatta under livepremiären.
Avslöjade vinnaren (som följde de enkla tävlingsreglerna …) i förra videon. Satt och väntade på att du skulle kliva in i tävlingen...Nice! Jag ska förbereder wasabi-dipet!
Ps. Vem är vinnaren av den där Tissot-dvd:n? Ds
Fixar inte enkla instruktioner...Avslöjade vinnaren (som följde de enkla tävlingsreglerna …) i förra videon. Satt och väntade på att du skulle kliva in i tävlingen...
Härligt! Då får man svida upp sig, och bänka sig bekvämt... och mitt gamla slagord ” Ingen Rundar Molle på Seiko” kommer väl till pass här hemma... KUL !!Lägg in torsdag 21.30 i kalendern! Molle dyker upp i det första av en radda nyinspelade avsnitt. Han har också lovat att vara med och chatta under livepremiären.
Förordar smoking till torsdagens premiär! Här jag minuterna innan jag brände hål på sidenslagen nyårsafton 1992. Notera smokingklockanHärligt! Då får man svida upp sig, och bänka sig bekvämt... och mitt gamla slagord ” Ingen Rundar Molle på Seiko” kommer väl till pass här hemma... KUL !!
Äntligen!Imorrn är det dags igen!
21.30 på youtube.
Legenden @Seikosthlm . Kommer bli episktImorrn är det dags igen!
21.30 på youtube.
TungviktareImorrn är det dags igen!
21.30 på youtube.
Hörredu, bara för att vi är några som lagt på oss ett par kilon under coronakarantäner och liknande betyder det inte att fat shaming blivit okej helt plötsligt.Tungviktare