• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage Swap Meet och sommarfest!

Kul avsnitt @BoEtt .. bra produktion som vanligt @Gummo @eriksson850

Kul också att min gamla Eterna fick ett omnämnande.. för de som är lite intresserade så har jag gjort ett inlägg om just Majetek.

Kul avsnitt @BoEtt .. bra produktion som vanligt @Gummo @eriksson850

Kul också att min gamla Eterna fick ett omnämnande.. för de som är lite intresserade så har jag gjort ett inlägg om just Majetek.

Blir genuint jätteglad när det släpps nya avsnitt! Tack för det!

Ni är för ödmjuka, men kul att det uppskattas! Ni har båda både kunskap och roliga samlingar, om det vore av intresse så söker vi trevliga gäster för nästkommande säsong. 😉

Du bor ju i Stockholm, säger du att du egentligen är sugen på att vara gäst?
fb8973d1f4e4b5f34241bbac4837ca5c.jpg

Inte så att jag inte gillar Lagonda, har ett gäng, men finns ju fler ”svenskar” att syna, så varför inte ett avsnitt med de svenskklingande namnade klockorna?!
Ingen dum idé. Helt klart är att det finns tonvis med trevliga gubbklockor från 50-talet. Mora, Arla, Atlantic osv + alla jävla fågelklockor 😅

Blir genuint jätteglad när det släpps nya avsnitt! Tack för det!
Tack 🙏

"Alla jävla fågelklockor"
Har ju redan namnet på avsnittet som i en liten ask.

"Idioterna i Gökboet" med nurse Ratched. Tror Gummo passar som galen sjuksyrra.

Tycker i sånt fall @k0ltrasten förtjänar en bisittare roll :eek:
Härligt att se redaktionen jobba hårt! Jag går och tar en kaffe så länge, när jag är klar lär det finnas idéer till minst tio säsongers högklassigt content :cigar:

Fan vad sen jag var på bollen märker jag då jag såg detta först idag! 🤯
….får skylla på diverse fjällvandringar!

Men nu säger jag bara Ä N T L I G E N fick Enicar 🪐 lite sändningstid, tack @BoEtt, 🤗

Antar att du Bo letar efter en Ultradive för att komplettera din snygga OPS, dock är väl båda helstålsklockor även om OPS:en är mördarsvart i sin ytbehandling och UD:n polerad! 🤔

Underbart program och man vill bara sitta med i er soffgrupp och snacka vintage, @Gummo & @eriksson850 ! 🤗🙏🏻🥃🍻

Skulle ni anta en utmaning och köra programmet från Norrlands största stad nästa år? 👊🏻

Senast ändrad:
….obegripligt är det att efter 350 visningar på tuben av senaste avsnittet, endast är jag som 👍, sånt är ju viktigt!🤷‍♂️
Det beror på att kanalen har stängt av att offentligt visa likes / dislikes ! Vi är nog många som uppskattar kanalen och ger like på varje video :D
Som exempel:

VWC video
1631552611267.png

annan kanal som har offentliggjort likes/dislikes :
1631552644995.png

Senast ändrad:
Det beror på att kanalen har stängt av att offentligt visa likes / dislikes ! Vi är nog många som uppskattar kanalen och ger like på varje video :D
Som exempel:

VWC video
1631552611267.png

1631552644995.png
Jamen det förklarar ju allt, tack för infon...är inte så insatt i tub-detaljer! 🤗

...men varför vill man inte visa 120 000 likes och inga dislikes är ju fortfarande helt obegripligt, @Gummo & @eriksson850 ? 🤣🤪

Som exempel:

VWC video
1631552611267.png

1631552644995.png
Tror det är en bra grej. Många verkar bli stressade av att jaga likes och följare och jämföra sig med andra. :)

Tillbaka
Topp