Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En GMT borde jag absolut haFinunderhållning sparar man till fredagsmyset, det är sen gammalt!
Grymt avsnitt och nu blev jag sugen på fler Heuers! Slog mig @PR1973 att du borde komplettera din fina samling med en GMT, såg ingen sån i bild.
Stay old!
Japp! Tänkte uppmuntra din Heuer så den inte känner sig övergiven bland alla Enicars Dra ett pm med din adress så ska vi se ifall Postnord lyckas leverera under det här året!Vad skådar mitt norra @Gummo, vann JAG Heuer-märket??
Haha, strålande broder!Japp! Tänkte uppmuntra din Heuer så den inte känner sig övergiven bland alla Enicars Dra ett pm med din adress så ska vi se ifall Postnord lyckas leverera under det här året!
Den där var stöddig men undrar lite om kopplingen mellan den och världens bästa youtube-kanalHade jag sett denna innan jag valde hade jag givetvis kört den, men nån annan kanske är sugen?
Tror att det skulle vara i OWG-tråden? @watchesbyseDen där var stöddig men undrar lite om kopplingen mellan den och världens bästa youtube-kanal
Ja det är inte lätt att posta rätt om man tagit sig en präktig dagfylla så här på tisdagenTror att det skulle vara i OWG-tråden? @watchesbyse
…det är för övrigt grovt underskattat!Ja det är inte lätt att posta rätt om man tagit sig en präktig dagfylla så här på tisdagen
…håller tveklöst med Mona, veterantraktorer är fan ingen lek när man väl gått över till de tyngre grejerna…Mona börjar bli otålig…
Men snart hörni åker vi igen.
Hur f*n hamnade den här?? du har såklart rättTror att det skulle vara i OWG-tråden? @watchesbyse
Har varit ett gäng meningslösa fredagar nu så glad att ordningen återställs. (Ja, man sparar Gummos show till fredgsmyset, det är sen gammalt)
Skönt häng och mycket lärorikt kring militära ur för en novis som undertecknad!
Skönt häng och mycket lärorikt kring militära ut för en novis som undertecknad!
….däremot fick jag inte kläm på Pastiche Patches, har de upphört med verksamheten eller är jag bara som vanligt usel på nätfiske?
Senaste uppdatering på IG var augusti 2019 och hemsidan fungerar inte för mig i IPad?!
Tackar tackar för det, men du skulle ju pmat mig innan så att jag kunde fått rätta @Seikosthlm under inspelningenMarathon har sitt ursprung i Ontario, Kanada. Adanac = Canada baklänges.
Vad sa jag? Klarar inte att se mig själv på video..att Adanac är Canada baklänges har jag försökt hamra in länge. Ledsen om jag missade detMarathon har sitt ursprung i Ontario, Kanada. Adanac = Canada baklänges.
Du sa bara att det var ett placeholder namn för att få in fler till upphandlingen. Du får ringa runt till alla tittare och berätta hur det ligger tillVad sa jag? Klarar inte att se mig själv på video..att Adanac är Canada baklänges har jag försökt hamra in länge. Ledsen om jag missade det
Ok. Det står jag fast vid. Adanac = motsvarigheten till Acme. Att det Canada baklänges goes without sayingDu sa bara att det var ett placeholder namn för att få in fler till upphandlingen. Du får ringa runt till alla tittare och berätta hur det ligger till
Såklart men kan ju inte förväntas att förklara att jorden är rund?Marathon har sitt ursprung i Ontario, Kanada. Adanac = Canada baklänges.
Det kan nog inte skada i dessa tiderSåklart men kan ju inte förväntas att förklara att jorden är rund?
Nästa gång borde vi prata om DallassalladDet kan nog inte skada i dessa tider
Perfekt start på helgen!Varsågoda vintagevänner!!!