• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage Swap Meet och sommarfest!

Sådär! Bänka er med en pava portvin och njut. @Seikosthlm visar militärur 🙏🤘🙏

Skönt häng och mycket lärorikt kring militära ur för en novis som undertecknad! 🤗 🪖👏

….däremot fick jag inte kläm på Pastiche Patches, har de upphört med verksamheten eller är jag bara som vanligt usel på nätfiske?🎣
Senaste uppdatering på IG var augusti 2019 och hemsidan fungerar inte för mig i IPad?! 🤷‍♂️

Senast ändrad:
Skönt häng och mycket lärorikt kring militära ut för en novis som undertecknad! 🤗 🪖👏

….däremot fick jag inte kläm på Pastiche Patches, har de upphört med verksamheten eller är jag bara som vanligt usel på nätfiske?🎣
Senaste uppdatering på IG var augusti 2019 och hemsidan fungerar inte för mig i IPad?! 🤷‍♂️
🙏🙏🙏
Kolla insta och skicka DM där. Vet inte riktigt status för PP. Fick en laddning patches 2020 🤘

Blev försenat fredagsmys här men lika trevligt ändå
20220129_215914.jpg

Tillbaka
Topp