• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage Swap Meet och sommarfest!

Danke! Har du fått din nittonde 6105 än?

79354822-942A-4528-9EF3-1CD2F2EAB724.jpeg

Härligt Boys !! Min gamla devis ”Ingen rundar Molle på Seiko” står sig fortfarande.. Har fortfarande lite fukt i ögonvrån eftersom jag sålt min 62 Mas. Men Men, livet går vidare. Underbara program signerade GUMMO. !!

Kanonbra avsnitt! tack @Gummo och @Molle . Nu är ju frågan om man ska köra Uncle Seiko, eller jaga rätt på ett vintage tire tread-band...

You heard the man ( @Molle ) vintage it is. US tillfällig lösning.
Härligt Boys !! Min gamla devis ”Ingen rundar Molle på Seiko” står sig fortfarande.. Har fortfarande lite fukt i ögonvrån eftersom jag sålt min 62 Mas. Men Men, livet går vidare. Underbara program signerade GUMMO. !!
Tack tack 🙏🙏🙏 Ingen är kapabel att endast fatta bra beslut så var inte alltför hård mot dig själv. Men sluta sälja så länge inte barnen svälter eller kronkalle knackar på :)

Lätt hänt, två fina gamla verk. Man ljuger en del när man skall minnas allt i farten. Hade bara räknat med att @Gummo lagt till en rättning i efterhand.
Jag är generellt inte så nördig vad gäller verk osv och när det dessutom var något som ägdes för flera flera år sedan så var det som upplagt för att det skulle bli fel.

Jag har missat att nämna det så det är inte så konstigt om @Gummo inte rättat det :)

Försökte locka ner @Donkii till fjollträsk men det gick inte så jag fick åka norrut...

Kul programserie och bra avsnitt @Gummo och @Donkii !

Det har ju tillkommit viss konkurrens på den svenska youtube-arenan där kvantitet av klockor går före intresse, kunskap och passion och där målet tenderar att vara att filma alla pjäser från alla olika vinklar och håll. Anser att detta avsnitt borde vara ett föredöme till alla programledare där ute..

Bara en reflektion från min kant..

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp