Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt bra
Tack tack!Grymt avsnitt, som alltid!
Danke! Har du fått din nittonde 6105 än?
Tack tack Ingen är kapabel att endast fatta bra beslut så var inte alltför hård mot dig själv. Men sluta sälja så länge inte barnen svälter eller kronkalle knackar påHärligt Boys !! Min gamla devis ”Ingen rundar Molle på Seiko” står sig fortfarande.. Har fortfarande lite fukt i ögonvrån eftersom jag sålt min 62 Mas. Men Men, livet går vidare. Underbara program signerade GUMMO. !!
Isf köper jag den @Scaramanga.Grattis @Scaramanga ! Säljer du den där åker du på gruppspö
Tack Ska skärpa mig, jag lovar!Grattis @Scaramanga ! Säljer du den där åker du på gruppspö
Jag sällar mig till uppropet.. ” men ser nu att du fattar alvaret”Tack Ska skärpa mig, jag lovar!
Tackar, tackar!!!Grymt som vanligt!
Tackar hörru!
Mmm, som att val 72 är ett automatverk som sitter i Zenith...Riktigt bra avsnitt, man lär sig nya saker från din kanal varje gång!
Syftade mer på Doxa tavlorna i just detta avsnittMmm, som att val 72 är ett automatverk som sitter i Zenith...
Ja där bet man sig i näven efteråt vill jag lovaMmm, som att val 72 är ett automatverk som sitter i Zenith...
Lätt hänt, två fina gamla verk. Man ljuger en del när man skall minnas allt i farten. Hade bara räknat med att @Gummo lagt till en rättning i efterhand.Ja där bet man sig i näven efteråt vill jag lova
Ska såklart vara Zeniths 3019
Jag är generellt inte så nördig vad gäller verk osv och när det dessutom var något som ägdes för flera flera år sedan så var det som upplagt för att det skulle bli fel.Lätt hänt, två fina gamla verk. Man ljuger en del när man skall minnas allt i farten. Hade bara räknat med att @Gummo lagt till en rättning i efterhand.
Kul programserie och bra avsnitt @Gummo och @Donkii !
Riktigt bra avsnitt, igen!
Rejält bra avsnitt! Tjocka dykare är svårslaget
Fy fan, sätt mig inte på någon piedestal, haha, någon tungviktare är jag då rakt inte Men kul att avsnittet gick hem. Det var jävligt enkelt med @Gummo som höll i trådarnaRejält bra avsnitt! Tjocka dykare är svårslaget
Måste erkänna att man blir lite startstruck när man hör tungviktaren @Donkii nämna en.
Perfekt till fredagsmyset
Underbart!