60 min vintage-bonanza är mycket välkommet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
60 min vintage-bonanza är mycket välkommet!
Fredagskvällen är räddad!!!
Herregud va vi snackar mycket
Dags att ändra mitt modus operandi ?Härligt avsnitt!
"den dära ser skruttig ut, den tar jag"
Dags att ändra mitt modus operandi ?
Tackar! Jag brukar ju kallas för klockvärldens Christer GlenningRiktigt härligt avsnitt som vanligt. Uppskattar tempot och tydligheten så att en total noob (som endast fixar att byta läder på sin klockor) kan hänga med.
”Bra människor ska ha bra bandstift”
Sjukt bra avsnitt! Hög igenkänningsfaktorTackar! Jag brukar ju kallas för klockvärldens Christer Glenning
Satan så tuff 145a med JP-fälgar!Tackar! Jag brukar ju kallas för klockvärldens Christer Glenning
Ja Glenning skottar och svär är ett höjdaravsnitt.Sjukt bra avsnitt! Hög igenkänningsfaktor
Hmm. Dubbel igenkänningsfaktor! Klockmekandet OCH 145aJa Glenning skottar och svär är ett höjdaravsnitt.
Haha, jag har ändå klippt bort en hel del könsord och svordomar...Kul @Gummo !
Yngsta dottern och jag skrattade gott vid några tillfällen . Dottern: "-Det är kul att se när han tappar bort skruvar".
Grymt jobbat @Gummo, du förgyller Youtube med din kanal.Dags för repris!!! @Fadershan s premiär kan vara ett av världens bästa youtube avsnitt.
Korka upp och tryck på play:
Vad gick suben för till slut?Då var det dags vintagevänner!
310 + avgifterVad gick suben för till slut?
Grymt jobbat @Gummo, du förgyller Youtube med din kanal.
Tack, tror jag…Grattis till ett år och tack för all kvalitetscontent! "Perfekt" content att ha på i bakgrunden när man kör morgonrutinen innan man ska ut, men risken för att man hastigt vill snegla på skärmen och nästan peta ut ögat med mascaran är väldigt stor också
Älskar den här kanalen, grattis till ett år!Dags för repris!!! @Fadershan s premiär kan vara ett av världens bästa youtube avsnitt.
älskar kanalen jag med! Stort tack för kul och intressant innehåll @GummoDags för repris!!! @Fadershan s premiär kan vara ett av världens bästa youtube avsnitt.
Grattis! Som du vet är det en speciell händelse i det StarManska hemmet när ett nytt avsnitt finns att avnjuta, ofta firas det med champagne och snittar! Någon hissmusik är det inte tal om utan fullt fokus gäller.Tack, tror jag…
Här går man i tron att alla sitter med 100%ig koncentration framför skärmen. Men men att fungera som lite hissmusik i bakgrunden i några klocknördars liv är ändå något