Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får inte gå för hårt på groggen! Håll dig vaken så du kan väcka frugan när det är dina klockor som flimrar förbi!Fyfan vad härligt att höra. Jag ska ladda upp med lite grillchips till groggen också
Tackar tackar! Längre avsnitt?!? Jag vete fan. Tänkt att gästavsnitten ska va runt 30 eftersom ” Visst Nappar Det” var så långa. Men ska testa lite nu med de som är inspelade och kvar att klippa.Man hinner ju inte riktigt sätta sig till rätta innan det är slut, så längre avsnitt tack. För övrigt SUPERBRA!!
Det är ni som håller i taktpinne, så får anpassa mig efter er så klart. Ett alternativ för mig blir annars att se om det bums efter att det är slut..Tackar tackar! Längre avsnitt?!? Jag vete fan. Tänkt att gästavsnitten ska va runt 30 eftersom ” Visst Nappar Det” var så långa. Men ska testa lite nu med de som är inspelade och kvar att klippa.
Du menar att en gammal gubbe i Nepal blåste @virrooo ? Inte helt omöjligt, han erkände ju att han bara läst på om en klocka en enda gång.
Det blir svårt men jag ska försöka. Att inte gå för hårt på groggen alltså, att hållas vaken är inga problemDu får inte gå för hårt på groggen! Håll dig vaken så du kan väcka frugan när det är dina klockor som flimrar förbi!
Förmodligen bara jag som surrar i nattmössan! Somnade halvvägs in, och var yrvaken när jag skrevJag fattar ingenting
Bra burr och surr ju!Skyller lurvet på huvudet och gamnacken på corona!
Virrrooo är inte riktigt redig! Ed White å Straight Lugs är inte tråkigt.Tack @Gummo @eriksson850 @virrooo ! Men Ed White tråkig? Cåmåån! Dock ingen rolig tavla på den @virrooo hade
Bra burr och surr ju!
Det är härligt när man blir bekräftad och lyssnad på av sin partner! Min fru har inte kollat mer än dinMin fru sköt undan telefonen efter 38 sekunder.
”Titta, här är mina kompisar!”
”Mmm…. Fint älskling” [fortsätter läsa tidningen]
Bra att passa på medans ni sitter hos barberarn. Tycker ni ska planera in varsin tatuering också till säsongsavslutningen. Vi kan ha en omröstning här i tråden vad motivet ska bli. Ett polerat plexi, bumperverk eller kanske en flatlink?Virrrooo är inte riktigt redig! Ed White å Straight Lugs är inte tråkigt.
Jag å @eriksson850 är i allafall klippta å fina i nacken!
Tack tack! Kommer troligen bli inspelning i Stockholm. Men hoppa in i Camaron å sladda hit så filmar vi lite bilklockorSkönt häng igen, grabbs!
Kommer ni att turnera land och rike sedan eller är det Tjockholm som är primärt upptagningsområde? Hur ser geten ut, dvs bud-geten.
Ja, satan i gatan vad dominant det skulle vart men det är många hinder på vägen så att säga.....den vägrar gå just nu å det är ju obra start för en sån trip!Tack tack! Kommer troligen bli inspelning i Stockholm. Men hoppa in i Camaron å sladda hit så filmar vi lite bilklockor
Du får sommaren på dig att dra igång den!Ja, satan i gatan vad dominant det skulle vart men det är många hinder på vägen så att säga.....den vägrar gå just nu å det är ju obra start för en sån trip!
Generöst av dig....Du får sommaren på dig att dra igång den!
Kul avsnitt och gillar @virrooo ständigt flytande lite spretiga samling, jag tillsammans med många här känner nog igen sig mycket i det!
Vad såldes "skin divern" för?
Tack, vi är nog ett par på forumet som jobbar spretigtThanks
Vad landade den på @virrooo ?
Jäkla mysigt avsnitt hörni! Den som kan se sånt här utan att vilja gå på vintage-gtg och göra konstiga impulsköp är död inombords!Rock on kids
Bra att passa på medans ni sitter hos barberarn. Tycker ni ska planera in varsin tatuering också till säsongsavslutningen. Vi kan ha en omröstning här i tråden vad motivet ska bli. Ett polerat plexi, bumperverk eller kanske en flatlink?
Kanske inte ska gå 7 månader mellan inspelning och släppt avsnitt när det gäller dig heller?Tack, vi är nog ett par på forumet som jobbar spretigt
16k någonting blev det tillslut, och sedan dess har det regnat in massa nytt såklart… föreslår att ni kör ett avsnitt med mig i halvåret för att hålla världen uppdaterad
Tack hörru!Underbart
Kul avsnitt och gillar @virrooo ständigt flytande lite spretiga samling, jag tillsammans med många här känner nog igen sig mycket i det!
Vad såldes "skin divern" för?
Spretigt är mitt mellannamn. Skönt att se nån annan som inte heller har nån röd tråd i sin samling och befriande också med nån som vet bara "på ett ungefär" årtal, referensnummer och kalibrarTack, vi är nog ett par på forumet som jobbar spretigt
16k någonting blev det tillslut, och sedan dess har det regnat in massa nytt såklart… föreslår att ni kör ett avsnitt med mig i halvåret för att hålla världen uppdaterad
Haha ja jag går på magkänsla. Har försökt samla modeller osv, men jag tröttnar rätt snabbt. Vet inte hur många tissot-tripplar jag grejat med svart, vit och zontavla som jag sålt!Spretigt är mitt mellannamn. Skönt att se nån annan som inte heller har nån röd tråd i sin samling och befriande också med nån som vet bara "på ett ungefär" årtal, referensnummer och kalibrar
Saknar verkligen vintage GTGn