• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage Swap Meet och sommarfest!

Tackar tackar! Längre avsnitt?!? Jag vete fan. Tänkt att gästavsnitten ska va runt 30 eftersom ” Visst Nappar Det” var så långa. Men ska testa lite nu med de som är inspelade och kvar att klippa.
Det är ni som håller i taktpinne, så får anpassa mig efter er så klart. Ett alternativ för mig blir annars att se om det bums efter att det är slut.. 😂 😂

Kul avsnitt, tack!

Tycker dock ni pratade lite väl fort, samt att avsnitten kommer alldeles för tätt inpå varandra. Ett avsnitt varannat år hade varit lagom ;)

Nä, men lite mer allvarligt... så är väl @virrooo 's Seiko ingen SKX?! @yonsson @Molle m.fl.
Du menar att en gammal gubbe i Nepal blåste @virrooo ? Inte helt omöjligt, han erkände ju att han bara läst på om en klocka en enda gång.

ÄNTLIGEN!

20210611_200243-01.jpeg

Tack @Gummo @eriksson850 @virrooo ! Men Ed White tråkig? Cåmåån! Dock ingen rolig tavla på den @virrooo hade
Virrrooo är inte riktigt redig! Ed White å Straight Lugs är inte tråkigt.

Bra burr och surr ju! ❤️

Jag å @eriksson850 är i allafall klippta å fina i nacken!

Min fru sköt undan telefonen efter 38 sekunder.
”Titta, här är mina kompisar!”
”Mmm…. Fint älskling” [fortsätter läsa tidningen]
Det är härligt när man blir bekräftad och lyssnad på av sin partner! Min fru har inte kollat mer än din 🤘

Virrrooo är inte riktigt redig! Ed White å Straight Lugs är inte tråkigt.

Jag å @eriksson850 är i allafall klippta å fina i nacken!
Bra att passa på medans ni sitter hos barberarn. Tycker ni ska planera in varsin tatuering också till säsongsavslutningen. Vi kan ha en omröstning här i tråden vad motivet ska bli. Ett polerat plexi, bumperverk eller kanske en flatlink?

Skönt häng igen, grabbs! 🤙
Kommer ni att turnera land och rike sedan eller är det Tjockholm som är primärt upptagningsområde? Hur ser geten ut, dvs bud-geten. 🐐
Tack tack! Kommer troligen bli inspelning i Stockholm. Men hoppa in i Camaron å sladda hit så filmar vi lite bilklockor🤩

Tack tack! Kommer troligen bli inspelning i Stockholm. Men hoppa in i Camaron å sladda hit så filmar vi lite bilklockor🤩
Ja, satan i gatan vad dominant det skulle vart men det är många hinder på vägen så att säga.....den vägrar gå just nu å det är ju obra start för en sån trip! 🥺

Kul avsnitt och gillar @virrooo ständigt flytande lite spretiga samling, jag tillsammans med många här känner nog igen sig mycket i det!

Vad såldes "skin divern" för?

Thanks 🙏 🙏🙏
Vad landade den på @virrooo ?
Tack, vi är nog ett par på forumet som jobbar spretigt :D

16k någonting blev det tillslut, och sedan dess har det regnat in massa nytt såklart… föreslår att ni kör ett avsnitt med mig i halvåret för att hålla världen uppdaterad ;)

Bra att passa på medans ni sitter hos barberarn. Tycker ni ska planera in varsin tatuering också till säsongsavslutningen. Vi kan ha en omröstning här i tråden vad motivet ska bli. Ett polerat plexi, bumperverk eller kanske en flatlink?

Bra ide! Ska tänka på saken🤩

16k någonting blev det tillslut, och sedan dess har det regnat in massa nytt såklart… föreslår att ni kör ett avsnitt med mig i halvåret för att hålla världen uppdaterad ;)
Kanske inte ska gå 7 månader mellan inspelning och släppt avsnitt när det gäller dig heller?
Tack hörru!

Kul avsnitt och gillar @virrooo ständigt flytande lite spretiga samling, jag tillsammans med många här känner nog igen sig mycket i det!

Vad såldes "skin divern" för?

Spretigt är mitt mellannamn. Skönt att se nån annan som inte heller har nån röd tråd i sin samling och befriande också med nån som vet bara "på ett ungefär" årtal, referensnummer och kalibrar 😀

Saknar verkligen vintage GTGn 💔

Spretigt är mitt mellannamn. Skönt att se nån annan som inte heller har nån röd tråd i sin samling och befriande också med nån som vet bara "på ett ungefär" årtal, referensnummer och kalibrar 😀

Saknar verkligen vintage GTGn 💔
Haha ja jag går på magkänsla. Har försökt samla modeller osv, men jag tröttnar rätt snabbt. Vet inte hur många tissot-tripplar jag grejat med svart, vit och zontavla som jag sålt!

Tillbaka
Topp