Vad är det för möbel? Ute efter något liknande.Visst är det så, kör den med en Denon DL-110 pickup.
Lurar ibland på att bygga en riktigt tjock massiv plint till den, men den är ju rätt charmig i original också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för möbel? Ute efter något liknande.Visst är det så, kör den med en Denon DL-110 pickup.
Lurar ibland på att bygga en riktigt tjock massiv plint till den, men den är ju rätt charmig i original också.
Vad är det för möbel? Ute efter något liknande.
Snyggt!Ikea kallax hylla som är lite uppstyvad med en plywood skiva på undersidan och ben från internet.
Utdragslådorna är det en polare som designat
Ja! Fränt!Såg ni denna nyheten?
B&O lanserar Classics-program för Beogram 4000
B&O putsar upp den ikoniska skivspelaren.
https://www.ljudochbild.se/nyheter/hi-fi-2/bo-lanserar-classics-program-for-beogram-4000/
Kul att de värnar om de gamla produkterna som uppenbarligen fortfarande är populära antagligen mest pga designen.Såg ni denna nyheten?
https://www.ljudochbild.se/nyheter/hi-fi-2/bo-lanserar-classics-program-for-beogram-4000/
Såg ni denna nyheten?
Vad gör en sån? Minskar störningar?Kära vinylvänner, korkmatta, bra eller anus?
Aldrig hört talas om, tack för tipset, kanske något för @laketwig att recensera.
Vad gör en sån? Minskar störningar?
Allt är väl subjektivt, alt. snake oil. Men vill ha en ny "matta" oavsett och gillar utseendet.
A cork slip mat is one of the most affordable, yet effective upgrades you can make to your turntable setup. Cork has many benefits including reduced static, better isolation from motor/belt sound, and (best of all) a tighter, more focused playback sound. In my experience, the bass frequency performance, in particular, is reinforced by the addition of a good quality cork mat.
Trevlig samling med ett av dom bästa banden! Själv kör jag just nu Sabbath's Dehumanizer en skiva som många ogillar men jag tycker den är helt okay!Gårdagens fredagsvinyl!
En pigg 50-åring i gott sällskap.
Bra spridningDagens skivinköp
7st för sammanlagt 75kr
Kanon. Tack för tipset.Oftast spelar jag 70-tals rock men min smak är mycket bredare än så. Just nu spelar jag Sofi Tukker, bra musik för att damma av baselementen. Dessutom är jag helt klart förälskad i Sofi.