Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Din samling Àr inte alls att leka med
Den dÀr 1074:anPassade pÄ att ta en snabb gruppbild!
650, Pre-a 001, 649, 1074
Hur var det nu, sÄg alla Panerai likadana ut?
![]()
Den Àr riktigt bra!Den dÀr 1074:an![]()
![]()
![]()
Ruggigt!Den Àr riktigt bra!![]()
Bra mix. Om du var tvungen att vÀlja en, vilken vÀljer du?Passade pÄ att ta en snabb gruppbild!
650, Pre-a 001, 649, 1074
Hur var det nu, sÄg alla Panerai likadana ut?
![]()
Bra mix. Om du var tvungen att vÀlja en, vilken vÀljer du?
422 Àr bÀsta pannan!Efter mÄnga Är pÄ forumet kan jag Àntligen posta min första bild i denna trÄd. Aldrig lyckats testa en 47mm. Köpte via forumet pÄ distans. Men jag tycker den sitter bÀttre Àn förvÀntat sÄ jag Àr mycket nöjd! Alltid tÀnk att min första panna skulle bli en 422 lr 372.![]()
Den e helt sjukBorta, men ej glömd. Hade velat Àga en igenPAM289
![]()
Underbart, grattis! Riktigt grym Panna; har Àgt vid tvÄ tillfÀllen!Efter mÄnga Är pÄ forumet kan jag Àntligen posta min första bild i denna trÄd. Aldrig lyckats testa en 47mm. Köpte via forumet pÄ distans. Men jag tycker den sitter bÀttre Àn förvÀntat sÄ jag Àr mycket nöjd! Alltid tÀnk att min första panna skulle bli en 422 lr 372.![]()
Tack. Ăr fortfarande grymt nöjd.Underbart, grattis! Riktigt grym Panna; har Ă€gt vid tvĂ„ tillfĂ€llen!