• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Bra mix. Om du var tvungen att vÀlja en, vilken vÀljer du?

FÄr jag svara att jag isf vÀljer Panerai PAM111? :D haha

Dessa fyra Àr "bra" pÄ lite olika saker, men som owg hade jag nog inte valt nÄgon av dem faktiskt.

NÀrmast skulle vÀl vara 1074 som funkar till det mesta (som jag gör iaf) och Àr vÀldigt bekvÀm att bÀra. Nackdelen Àr vÀl kanske att det Àr svÄrt att rocka den till mer uppklÀtt och att den inte Àr lika band-bytar-vÀnlig som exempelvis 001 (eller 111:a). Det Àr fÄ band som jag tycker klÀr den.

• KS Like
Reactions: kmg
Efter mÄnga Är pÄ forumet kan jag Àntligen posta min första bild i denna trÄd. Aldrig lyckats testa en 47mm. Köpte via forumet pÄ distans. Men jag tycker den sitter bÀttre Àn förvÀntat sÄ jag Àr mycket nöjd! Alltid tÀnk att min första panna skulle bli en 422 lr 372.
IMG_3282.jpeg
422 Àr bÀsta pannan!

Efter mÄnga Är pÄ forumet kan jag Àntligen posta min första bild i denna trÄd. Aldrig lyckats testa en 47mm. Köpte via forumet pÄ distans. Men jag tycker den sitter bÀttre Àn förvÀntat sÄ jag Àr mycket nöjd! Alltid tÀnk att min första panna skulle bli en 422 lr 372.
IMG_3282.jpeg
Underbart, grattis! Riktigt grym Panna; har Àgt vid tvÄ tillfÀllen!

Tillbaka
Topp