• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Delgada

Patek
Klockbyte. Det är ju en dag imorgon också.
20230219_204430.jpg
 

SUL

Omega

Vostok

Audemars
Sån här genomskinlig baksida som en del mekaniska klockor har, påverkar det vattentätheten tror ni? Det är ju rackarns tjusigt och ngt man ofta ser på betydligt dyrare klockor som tex Grand Seiko så att kunna få det för en bråkdel av priset känns en smula lockande. Jag tänker på tex den här som jag fnulade över tidigare här i tråden som har den lösningen: https://www.tradera.com/item/1000984/583657438/vostok-amphibian-se-020677s-meranom-special-edition
Det locket står det 200m på så det ska klara 200 meter precis som vanligt.

1677214094569.png
 

SUL

Omega
Ser ut som de tar PayPal dock. Fast det känns konstigt med tanke på det du säger och det man hört i nyheterna
Hela världen bojkottar ju inte Ryssland så det går säkert att handla från många andra länder, har inte Paypal så jag vet inte hur det fungerar men kanske är de inte del av det traditionella bankväsendet och berörs kanske inte. Men oavsett så är ju betalningssystemen öppna från mottagarens sida, det är ju i västvärlden stoppet finns du som konsument i tex Sverige stöter på.
 
Topp