Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Feskarn Jag gillar dina curved-gummin och tänkte höra om du har övervägt att ta in andra lås till dem?
Innan jag hittade din sida (och beställde armbanden därifrån) sökte jag på Ebay och nätet efter gummiband med flip-locks.
Men det är ju en jäkla djungel och kan jag beställa från dig där jag vet att de passar dina gummin osv gör jag hellre det!
Tänker ni på modellen av curved-gummi där man använder original clasp? De är ju utformade lite annorlunda så man får korta dom själv. Ska även finnas att beställa med någon noname-clasp.
Jag skulle vilja kunna köpa curved gummi med ett vikspänne till av god kvalitet som passar gummit.
Jag hittar inte något sånt på din sida.
Eller letar jag för dåligt?
Borstade eller polerade spännen?Hej allihopa! Lite nytt har fyllts på i butiken. Inte mindre än 12 st nya varianter av mockaband samt 2 st nya racing läder. Välkomna att ta en titt!
MOCKA Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Ps. Glöm inte rabattkoden KS2022 för 15 % rabatt.
Borstade eller polerade spännen?
Hej allihopa! Lite nytt har fyllts på i butiken. Inte mindre än 12 st nya varianter av mockaband samt 2 st nya racing läder. Välkomna att ta en titt!
MOCKA Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Ps. Glöm inte rabattkoden KS2022 för 15 % rabatt.
Inte för att vara allt för negativ, men banden liknar de läderremmar som CNS säljer väldigt mycket.
CNS läder lämnar som säkert de flesta vet mycket övrigt att önska... Vad skiljer dina band från dessa?
Då jag aldrig klämt på något band ifrån just CNS kan jag tyvärr inte svara på vad som skiljer mot deras band men som du säger är åtminstone 2-3 st av banden väldigt lika deras. Deras "Heritage"-modell av mocka är dock lättare att se skillnad på för den ser väldigt slarvigt utskuren ut (börjat fransa sig redan vid produktfotografering) och saknar kantfärg.
Blir mest förundrad över hur de kan hålla så låga priset som de gör men de köper väl också in väldigt stora kvantiteter (från "Kvarnsjö Leather").
Kanske klokt i fortsättningen att hålla koll på deras sortiment och inte ta in något som de har om nu folk inte varit nöjda med "deras" produkter.
Tack för svar!
Haft läder från cns och från watchwear, kvaliten upplevdes bättre på det senare. Lite styvt i början men mjuknade sedan. Och slits inte lika snabbt. Sen tycker jag att cns är lite olika, vissa bra andra sämst. Zulu är deras bästa vara för egen del.Inte för att vara allt för negativ, men banden liknar de läderremmar som CNS säljer väldigt mycket.
CNS läder lämnar som säkert de flesta vet mycket övrigt att önska... Vad skiljer dina band från dessa?
Tack! Er beställning är på väg.Hittat hit och beställt lite. Mycket snabb service och banden är till belåtenhet.
Trevligt!
Tjusigt!Fick precis hem ett grått mocka, gjorde sig fint på alpinisten. Mycket nöjd!
Snyggt, ett sånt ska jag lätt ha istället för den fula plastförpackningen jag har mitt i.
Snyggt, ett sånt ska jag lätt ha istället för den fula plastförpackningen jag har mitt i.
Nja, den där var ju mer retro-cool tycker jag! Har lagt en beställning på två till mina verktyg nu så det blir snart en ändring på det i alla fall!Plastförpackningen är ju rena lyxen jämfört med vad jag har mitt ena 6767 i.
Nja, den där var ju mer retro-cool tycker jag! Har lagt en beställning på två till mina verktyg nu så det blir snart en ändring på det i alla fall!
Efter komplettering med böjda bandstift samt enklare modifiering passar det fintBra matchning tycker jag samt bekvämt