Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Feskarn
Har du funderat på att ta hem en klockrulle av schysst kvalitet till överkomligt pris?
Fattar. Hoppas du hittar nåt braJodå men har tyvärr inte hittat något som känts helt hundra. Så jakten får fortsätta.
Tjena!Då var det dags med lite fler nyheter.
Först ut är några fler färger på "MN-straps". Khaki, grön/vit, bond och svart.
NYLON ELASTIC Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Nytt är även ett isofrane-inspirerat dykargummi som finns i 20, 22 och 24mm.
GUMMI DIVER Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Nytt tunnare läderband som är väldigt följsamt och trevligt. Matchande kantfärg och polerat spänne. Kommer till en början i 20mm och finns i 7 olika färger.
LÄDER PREMIUM Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Tjena!
Har du planer på att ta in dessa i 18mm? Hade gärna köpt ett till min buse på 36mm nämligen.
väl mött!
Gar du nån bild på hur det fär lite udda spännet ser ut med bandet "ihopknäppt"?
Det är första gången som jag själv testar ett band med den typen av spänne så det var lite av en chansning. Tog några snabba bilder nu så du får ett litet hum om hur det ser ut.
Ps. Om spännet skulle visa sig vara en deal breaker för folk så har jag tagit hem lösa "vanliga" spännen, samma som sitter på Läder Quick.
Ser annorlunda ut, vilket inte är negativtDet är första gången som jag själv testar ett band med den typen av spänne så det var lite av en chansning. Tog några snabba bilder nu så du får ett litet hum om hur det ser ut.
Ps. Om spännet skulle visa sig vara en deal breaker för folk så har jag tagit hem lösa "vanliga" spännen, samma som sitter på Läder Quick.
Precis vad jag behövde! En ursäkt att beställa band till en klocka jag inte köpt än. Tack för den liksom.Outlet är en ny kategori där vi kommer att sälja ut produkter som vi av någon anledning valt att sälja till ett rabatterat pris.
Det kan vara befintliga produkter som vi valt att fasa ut pga att vi istället valt att ta in en annan produkt eller så kan det vara enstaka exemplar av en helt ny produkt som vi tagit hem för att överväga om vi ska ta in den i sortimentet.
https://watchwear.se/produkt-kategori/outlet/
"råkade" givetvis klicka hem 3 band direkt...Outlet är en ny kategori där vi kommer att sälja ut produkter som vi av någon anledning valt att sälja till ett rabatterat pris.
Det kan vara befintliga produkter som vi valt att fasa ut pga att vi istället valt att ta in en annan produkt eller så kan det vara enstaka exemplar av en helt ny produkt som vi tagit hem för att överväga om vi ska ta in den i sortimentet.
https://watchwear.se/produkt-kategori/outlet/
Vart är aligator armbanden i shopen ?
Attans synd att du inte hade några 19mm i lager. Hade varit given beställning för att testa på min sbgn003.Storsäljaren ”Gummi Curved” (enfärgade) har precis lagts till i kategorin OUTLET till rabatterat pris och med rabattkoden ”PÅSK20” blir det nästan löjligt billigt.
Modellen har visat sig passa bland annat Rolex Submariner (116610LN), Rolex GMT-Master II (116710LN), Omega Seamaster, Omega Planet Ocean, Sinn 556 osv.
GUMMI CURVED Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Attans synd att du inte hade några 19mm i lager. Hade varit given beställning för att testa på min sbgn003.
Vet att jag efterfrågade dig det men hade helt missat att du faktiskt tagit in det. Vågar man hoppas på att du får in 19mm under påskrean eller är det kört?
Storsäljaren ”Gummi Curved” (enfärgade) har precis lagts till i kategorin OUTLET till rabatterat pris och med rabattkoden ”PÅSK20” blir det nästan löjligt billigt.
Modellen har visat sig passa bland annat Rolex Submariner (116610LN), Rolex GMT-Master II (116710LN), Omega Seamaster, Omega Planet Ocean, Sinn 556 osv.
GUMMI CURVED Archives - Watchwear.se
watchwear.se
grymma gummin för sin ringa peng och än bättre nu!
En fråga är detta band i gummi eller silikon?
Gummi Quick – Svart – Watchwear.se
watchwear.se
Får du in svarta gummi curved I 20mm igen, och när i så fall?
Tänkte på de utan strecketSvart 20mm finns i lager
Gummi Curved - Svart - Watchwear.se
Klockband i gummi. Mjukt och följsamt. Bandet har ”curved ends” (böjda ändar) för att sluta tätt mot boetten. 20mm passar bl.a MoonSwatch, Omega Seamaster, Omega Planet Ocean (42mm), Omega Speedmaster Professional, Rolex Submariner, Rolex GMT-Master II, Sinn 556 med flera. Bredd: 20mm / 21mm /...watchwear.se
Tänkte på de utan strecket