Vackert, tack!De kommer in om några veckor. Tillverkas just nu enligt leverantören.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert, tack!De kommer in om några veckor. Tillverkas just nu enligt leverantören.
Kan du ordna ett helt vitt?Storsäljaren ”Gummi Curved” (enfärgade) har precis lagts till i kategorin OUTLET till rabatterat pris och med rabattkoden ”PÅSK20” blir det nästan löjligt billigt.
Modellen har visat sig passa bland annat Rolex Submariner (116610LN), Rolex GMT-Master II (116710LN), Omega Seamaster, Omega Planet Ocean, Sinn 556 osv.
GUMMI CURVED Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Kan du ordna ett helt vitt?
20mm Till min moonswatch
22mm eller 24mm tvådelat Velcro finns typ inte att köpa någonstans. Där har du en lucka att fylla. De enda jag hittat är Miltats jättedyra eller GasGasBones som behöver specialbeställas.
@Feskarn, gillar rundade gummin som sluter mot boetten men har svårt att hitta varianter med mönster/textur, det är ingenting som era leverantörer har i sitt sortiment? Tänk typ gummina som hör till Aquatimer, Aquanaut, SS Worldtimer eller Hydroconquest. Känns som att de flesta rundade gummin på marknaden är släta.
Ett önskemål - skriv gärna om banden du säljer kommer med eller utan quick-spring bars
Personligen tycker jag inte om quick-funktionen och utgick från att det inte var "quick" om det inte framgick (eftersom det på många band står "quick" i rubriken). Men igår kom ett band fram och dessvärre var bandet quick-anpassat. Ingen stor grej för bandet kostade bara några hundringar men hade varit positivt med högre transparens.
Vet inte om du sett @yonsson men nu finns två delat velcro i butiken Har du lust och mäta längden på de du äger? Är lite orolig att jag har alldeles för smala handleder och att man kommer få en lång flärp.22mm eller 24mm tvådelat Velcro finns typ inte att köpa någonstans. Där har du en lucka att fylla. De enda jag hittat är Miltats jättedyra eller GasGasBones som behöver specialbeställas.
Det kan vara så att man har en chans att vinna ett av dessa band i kommande avsnitt av TWG. Återkommer med mått.Vet inte om du sett @yonsson men nu finns två delat velcro i butiken Har du lust och mäta längden på de du äger? Är lite orolig att jag har alldeles för smala handleder och att man kommer få en lång flärp.
Håller med, jag skulle också vilja ha 20mmKapar här, men @Feskarn - 20mm hade ju varit snyggt också..
Kapar här, men @Feskarn - 20mm hade ju varit snyggt också..
Håller med, jag skulle också vilja ha 20mm
Dig kan man lita på!, leta vidare efter kroko-präglade läder med quick-stift också.Ska titta på detta. Utbudet verkar dock rätt begränsat men ska leta vidare. Har annars kontakt med en tillverkare om att ev tillverka en modell efter önskemål.
Dig kan man lita på!, leta vidare efter kroko-präglade läder med quick-stift också.
Ser bra ut!Justerbara armband i inte mindre än 18 olika färger har nu landat i butik. De passar en handled upp till 20cm. Materialet är vaxad tråd av nylon.
ARMBAND Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Ser bra ut!
Hej @Feskarn
Vad är det för material på undersidan av canvas premium? Tål bandet vatten?
Tack på förhand!
Tack för snabbt svarSnyggt!
Det är tunt läder på baksidan. Ska se till att bli bättre på att ha bilder även på baksidan av banden. Är du ute efter ett band där det är canvas på båda sidor är det Canvas Quick och Canvas Grovt.