• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Watchwear.se

Storsäljaren ”Gummi Curved” (enfärgade) har precis lagts till i kategorin OUTLET till rabatterat pris och med rabattkoden ”PÅSK20” blir det nästan löjligt billigt. :eek:

Modellen har visat sig passa bland annat Rolex Submariner (116610LN), Rolex GMT-Master II (116710LN), Omega Seamaster, Omega Planet Ocean, Sinn 556 osv.

gummi curved.JPG
Kan du ordna ett helt vitt?

@Feskarn, gillar rundade gummin som sluter mot boetten men har svårt att hitta varianter med mönster/textur, det är ingenting som era leverantörer har i sitt sortiment? Tänk typ gummina som hör till Aquatimer, Aquanaut, SS Worldtimer eller Hydroconquest. Känns som att de flesta rundade gummin på marknaden är släta.

Senast ändrad:
@Feskarn, gillar rundade gummin som sluter mot boetten men har svårt att hitta varianter med mönster/textur, det är ingenting som era leverantörer har i sitt sortiment? Tänk typ gummina som hör till Aquatimer, Aquanaut, SS Worldtimer eller Hydroconquest. Känns som att de flesta rundade gummin på marknaden är släta.

Kan höra mig för men som du säger de flesta är tyvärr släta.

• Like
Reactions: AB
Ett önskemål - skriv gärna om banden du säljer kommer med eller utan quick-spring bars :)

Personligen tycker jag inte om quick-funktionen och utgick från att det inte var "quick" om det inte framgick (eftersom det på många band står "quick" i rubriken). Men igår kom ett band fram och dessvärre var bandet quick-anpassat. Ingen stor grej för bandet kostade bara några hundringar men hade varit positivt med högre transparens.

Ett önskemål - skriv gärna om banden du säljer kommer med eller utan quick-spring bars :)

Personligen tycker jag inte om quick-funktionen och utgick från att det inte var "quick" om det inte framgick (eftersom det på många band står "quick" i rubriken). Men igår kom ett band fram och dessvärre var bandet quick-anpassat. Ingen stor grej för bandet kostade bara några hundringar men hade varit positivt med högre transparens.

Får be om ursäkt om den informationen missats på någon modell. Skicka gärna ett pm eller mail vilka modeller ni köpt så tittar jag på det så det blir rätt. :)

FA311A26-BDDD-44C7-8407-8E23132D3A1C.jpeg
22mm eller 24mm tvådelat Velcro finns typ inte att köpa någonstans. Där har du en lucka att fylla. :) De enda jag hittat är Miltats jättedyra eller GasGasBones som behöver specialbeställas.
Vet inte om du sett @yonsson men nu finns två delat velcro i butiken :) Har du lust och mäta längden på de du äger? Är lite orolig att jag har alldeles för smala handleder och att man kommer få en lång flärp.
596DA637-4F5F-451D-8C5D-EC796D1D62D3.jpeg

Vet inte om du sett @yonsson men nu finns två delat velcro i butiken :) Har du lust och mäta längden på de du äger? Är lite orolig att jag har alldeles för smala handleder och att man kommer få en lång flärp.
596DA637-4F5F-451D-8C5D-EC796D1D62D3.jpeg
Det kan vara så att man har en chans att vinna ett av dessa band i kommande avsnitt av TWG. Återkommer med mått.

• Like
Reactions: C-J
Tillbaka
Topp