• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchwear.se

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Finns det inga rosa band med mer drag i färgen, @Feskarn? Jag har ett rosa gummi från dig men det hade gärna fått poppa ännu mera.

Nej tyvärr. Det är ungefär samma färg på den rosa nyansen i modellerna Gummi, Gummi Curved och även Perlon. Tittar dock på att specialbeställa några nya "somriga" färger i mockaband, där en av färgerna är just ljusrosa eller lite mörkare rosa.
 
Kul att hitta den här tråden under ”heta ämnen” när man faktiskt är på G att beställa hem band. Givet att sponsra KS medlem.

Fråga till experten @Feskarn :
SKX007, står i valet och kvalet mellan curved gummi, Orange, grönt eller svart. Mest sugen på orange tbh.
Tror du det funkar?

Vostok kommer få lira Nato, så det ska också inhandlas!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Kul att hitta den här tråden under ”heta ämnen” när man faktiskt är på G att beställa hem band. Givet att sponsra KS medlem.

Fråga till experten @Feskarn :
SKX007, står i valet och kvalet mellan curved gummi, Orange, grönt eller svart. Mest sugen på orange tbh.
Tror du det funkar?

Vostok kommer få lira Nato, så det ska också inhandlas!

Svart gummi är ju ett säkert kort men orange är ju lite somrigare 😉
 

Bjovich

Omega
Marknadsföring

logga.png



Hej Klocksnackare!


Tänkte låna en kort stund av er och förklara vad det är för banner som plötsligt dykt upp här på Klocksnack.

Kort version:

Feskarn har fått storhetsvansinne och öppnat webbutik.


Längre version:

Watchwear.se är en webbutik med fokus på prisvärda klockband och kvalitetsverktyg från främst Bergeon.



Många av produkterna kommer ni känna igen från tidigare men jag har även valt att bredda sortimentet.

För referens har jag redan försett många här på Klocksnack med klockband under flera års tid.

https://klocksnack.se/threads/feskarn.10296/


För den som önskar att få smakråd ang val av klockband, är osäker på vilken bredd på band ni ska ha eller har frågor om de olika klockverktygen är det bara att skicka meddelande via kontaktformuläret på hemsidan eller via pm här på Klocksnack. Inga frågor är dumma frågor.

Betalningssätt är Klarna och Swish. För medlemsrabatt ange rabattkod "KS2022" så får ni 15 % rabatt på ett helt köp.

Hoppas att ni hittar något som ni gillar!

www.watchwear.se

Kommer även att fylla på bilder på Instagram för inspiration.

https://instagram.com/watchwear.se

Med vänlig hälsning, Feskarn
Lade en beställning nyss! Tar kort när de anländer 😁👍
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Nästan så man skäms lite vad man får betala för detta band med rabatt. Tror inte det går att hitta ett bättre bättre Tropic för samma pris, mjukt men ändå stabilt 🤓

408C0451-1240-4002-848E-FAFBB45426A6.jpeg



Är visserligen partisk men är enig om att det där gummit är riktigt trevligt. :)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Är det någon här som har bild på curved end gummit på en klocka? Mest intresserad av passformen till 19mm luggar. Väntar bara på att de ska komma in i lager igen.
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Jag har fått den eminenta äran att få prova ett Alligatorband som ännu inte finns i @Feskarns sortiment men kanske gör det i framtiden!

Ett riktigt trevligt band som är behagligt på armen med ett viklås som funkar bra men kanske har lite att önska! Är någon i tråden sugen på att prova det? (Det är 22mm bandbredd på bandet) Hör av er så startar vi en passaround på detta, och är alla lika nöjda som mig så kommer vi kanske kunna se fram emot bandet i olika kulörer och bandbredder! (Och kanske utan viklås om jag får önska).


8CD29C4E-6070-47D3-990C-7C47289ABA3F.jpeg
87D6AA4C-25E7-49DB-9063-605FB62A2339.jpeg
BCF9FA03-AC2B-4B72-B025-7E6E9AD79D0E.jpeg
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Jag har fått den eminenta äran att få prova ett Alligatorband som ännu inte finns i @Feskarns sortiment men kanske gör det i framtiden!

Ett riktigt trevligt band som är behagligt på armen med ett viklås som funkar bra men kanske har lite att önska! Är någon i tråden sugen på att prova det? (Det är 22mm bandbredd på bandet) Hör av er så startar vi en passaround på detta, och är alla lika nöjda som mig så kommer vi kanske kunna se fram emot bandet i olika kulörer och bandbredder! (Och kanske utan viklås om jag får önska).


8CD29C4E-6070-47D3-990C-7C47289ABA3F.jpeg
87D6AA4C-25E7-49DB-9063-605FB62A2339.jpeg
BCF9FA03-AC2B-4B72-B025-7E6E9AD79D0E.jpeg

Ja utan viklås blir det i så fall. :) Misstänker att det där kan vara riktigt kroko så det måste kollas upp.

Men det kommer faktiskt dyka upp krokopräglat kalvläder i butiken redan imorgon. ;)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Lite nytt har trillat in i butiken. :)

Läder Premium finns nu även i 18mm
IMG_3485.jpg


https://watchwear.se/produkt-kategori/klockband/lader/lader-premium/



Gummi Curved har kommit i en uppdaterad version och finns nu även i 21mm.
IMG_5119.jpg


https://watchwear.se/produkt-kategori/klockband/gummi/gummi-curved/



Krokopräglat kalvläder är även det en nyhet och finns i 18, 20 och 22mm.
23842A54-53D0-4FF2-B8AB-771B1108755E.JPG


https://watchwear.se/produkt-kategori/klockband/lader/lader-croco/



Gummi Diver har fått sällskap av en lite klarare blå färg samt turkos.
1774ABF1-BF50-4B88-8C05-E22D3EC6C1DA.JPG

https://watchwear.se/produkt-kategori/klockband/gummi/gummi-diver/
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Vilken luring! Sökte på 19mm band och fick upp denna bild. Fasen till och med rea nu och svarta back in stock!
Screenshot_20220614-133824_Chrome.jpg

Ne, de var ju bara 20mm som kom upp i sökningen. Typiskt.

Men vet att svarta 19mm var på G så får vänta lite till.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Vilken luring! Sökte på 19mm band och fick upp denna bild. Fasen till och med rea nu och svarta back in stock!
Screenshot_20220614-133824_Chrome.jpg

Ne, de var ju bara 20mm som kom upp i sökningen. Typiskt.

Men vet att svarta 19mm var på G så får vänta lite till.

Jag antar att det är pga att det är en produkt med varianter där övriga varianter ( 20 och 21mm ) finns i lager. Annars hade det varit smidigast att dölja produkten så länge. :) Håller tummarna att 19mm dyker upp i slutet av veckan.
 
Topp