• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchwear.se

Crispie

Rolex
Det är egentligen bara att den nya versionen inte har den ”rand” som den tidigare hade.

AFC23B0E-6D2F-4ED4-9C8E-DAA3F131E3D5.jpeg
Okej. Varken till eller från för mig. Kanske lite cleanare nu. Ska ta och beställa ett orange vad det lider.
 
Senast ändrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Så här ska ni använda snörena. :)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Så här ska ni använda snörena. :)
Mitt hemmasnickrade. Ska lätt beställa några från Watchwear, riktigt härliga färger. 😊
PSX_20210919_181141.jpg

PSX_20210819_201808.jpg

IMG_20200831_133055_976.jpg
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor

Idag är dagen du likt Gert Fylking vrålar: ÄNTLIGEN!!!!

fylking.jpg


 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Idag är dagen du likt Gert Fylking vrålar: ÄNTLIGEN!!!!

fylking.jpg


Bu! Ingen rea :p

Klart de blir köp, har vi nån KS rabatt?
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Självklart. KS2022 för 15 % rabatt. :)
Snygg och proffsig webbshop måste jag säga. Tydlig och utan krångliga krusiduller.

Utbudet av verktyg håller bra kvalitet. Har inte köpt av dig men har både länkverktyget från bergeon i plast och bandstiftsvertyget 6767f sedan tidigare. Visst finns de billigare skit via ebay men de där grejerna är faktiskt värt pengarna om man byter band/länk då och då.

Kommer recension av bandet på min GS sen, hoppas de passar bra :)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Även jag slog ju till direkt när jag insåg att de kommit in de gummi jag letar efter länge till min GS. Kan varken klaga på bandets kvalitet eller bandstiften. Men någonting ängsligt i mig gillar inte böjda bandstifts och det var jag tvungen att ha för att bandet skulle funka på klockan. Så ingen skugga över köpet alls men de sa liksom inte klick som jag önskat riktigt. Tog lite bilder sen togs de av igen.
20220620_202956.jpg
20220620_201727.jpg

Bandet passar perfekt mot boetten iaf utan nämnvärt glapp.
20220620_201450.jpg
20220620_201433.jpg

20220620_201637.jpg

Och för att referenssökarna ska hitta hit. Sbgn003 på curved 19mm gummi
 
Topp