Crispie
Silver
Okej. Varken till eller från för mig. Kanske lite cleanare nu. Ska ta och beställa ett orange vad det lider.Det är egentligen bara att den nya versionen inte har den ”rand” som den tidigare hade.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej. Varken till eller från för mig. Kanske lite cleanare nu. Ska ta och beställa ett orange vad det lider.Det är egentligen bara att den nya versionen inte har den ”rand” som den tidigare hade.
Fan, en timme efter jag beställde ett blått saffiano med 4 veckors leveranstid så postar du detta! Måste jag köpa ett till band nu för att slippa väntan på att få se min reverso på ett blått band?Lite nytt har trillat in i butiken.
Läder Premium finns nu även i 18mm
https://watchwear.se/produkt-kategori/klockband/lader/lader-premium/
Det är inte quick på dessa tolkar jag det som?Lite nytt har trillat in i butiken.
Läder Premium finns nu även i 18mm
Krokopräglat kalvläder är även det en nyhet och finns i 18, 20 och 22mm.
https://watchwear.se/produkt-kategori/klockband/lader/lader-croco/
Fan, en timme efter jag beställde ett blått saffiano med 4 veckors leveranstid så postar du detta! Måste jag köpa ett till band nu för att slippa väntan på att få se min reverso på ett blått band?
Det är inte quick på dessa tolkar jag det som?
Antar det
Inte quick release på dessa.
-Super med det här bandet
Snyggt!
Mitt hemmasnickrade. Ska lätt beställa några från Watchwear, riktigt härliga färger.Så här ska ni använda snörena.Avslutad - Mkt ovanlig Seiko SKA371 Israeli Defence Force "BFK"
Såld. Jagade den här ett bra tag och lyckades till slut köpa den via en kille i Israeliska armen. Klockan är beställd av IDF till specialförband Shayetet 13 och har fått safirglas från fabrik. Något inte ngn annan variant av denna modell har. Finns även Sapphire inskription på baksidan så att...klocksnack.se
Bra där! Jag brukar köra paracord på semesterresor.Mitt hemmasnickrade. Ska lätt beställa några från Watchwear, riktigt härliga färger.
Precis så var det
Bu! Ingen reaIdag är dagen du likt Gert Fylking vrålar: ÄNTLIGEN!!!!
Gummi Curved - Svart - Watchwear.se
Klockband i gummi. Mjukt och följsamt. Bandet har ”curved ends” (böjda ändar) för att sluta tätt mot boetten. 20mm passar bl.a MoonSwatch, Omega Seamaster, Omega Planet Ocean (42mm), Omega Speedmaster Professional, Rolex Submariner, Rolex GMT-Master II, Sinn 556 med flera. Bredd: 20mm / 21mm /...watchwear.se
Bu! Ingen rea
Klart de blir köp, har vi nån KS rabatt?
Snygg och proffsig webbshop måste jag säga. Tydlig och utan krångliga krusiduller.Självklart. KS2022 för 15 % rabatt.
Otroligt nöjd med detta bandet! Letar efter ett av ungefär samma modell fast i ljusgrönt, för att sitta på en tank.Antar det
Inte quick release på dessa.
Ajajaj den missade jag, får helt enkelt bli en till beställning inom kortSjälvklart. KS2022 för 15 % rabatt.
Snyggt! Hur tjockt är bandet?"Läder Premium" blev trevligt på reverson!
2,8mm enligt skjutmåttetSnyggt! Hur tjockt är bandet?
Tack! Då får det bli en beställning snart2,8mm enligt skjutmåttet
Kan säkert upplevas som lite stelt och strävt men jag som hatar glatta seatbeltnaton tycker att det är ett rätt trevligt band. Plus i kanten för borstade detaljer.Någon som testat dom ribbade natobanden och kan dela med sig av bilder?