Var ett par månader sedan jag letade, hittade något som iaf skulle passa men då var det från utlandet och till helt annat pris. Slutade med att jag inte köpte något alls.Då förstår jag, vad synd. Har du lyckats hittat någon som passar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var ett par månader sedan jag letade, hittade något som iaf skulle passa men då var det från utlandet och till helt annat pris. Slutade med att jag inte köpte något alls.Då förstår jag, vad synd. Har du lyckats hittat någon som passar?
@Feskarn - Sender du kun I Sverige, eller også andre land i Skandinavia?
Hej gott folk.
Någon som har provat Oyster länken?
Grymt bra länk, för det priset!!Hej gott folk.
Någon som har provat Oyster länken?
Hej! Funkar Nylon Elastic med Tudor FXD?
Hej! Ok, tack för svarHej! Tyvärr inte i befintligt utförande utan i så fall måste det moddas.
Borde väl passa ”nya” alpinisterna också tänkte ha den till spb201.Grymt bra länk, för det priset!!
Har haft den på Tudor BB58, där passar ändlänkarna helt ok men inte perfekt.
Just nu på Seiko Alpinist, ändlänkarna sitter helt perfekt på den!
Lite bilder:
Funkar quick-release bandstiften som kommer med wafflebandet till seiko tonfisk?
Edit: för att förtydliga gäller frågan alltså om det är fetare bandstift till en sån. Har för mig jag läst det någon gång.
Hej!Borde väl passa ”nya” alpinisterna också tänkte ha den till spb201.
Vill du skicka tillbaka en använd produkt?Hej!
Oysterlänkarna passar de även nyare alpinist typ spb201 osv? Hörde i tråden att de passade gamla väldigt bra.
Annars går det väl att skicka tillbaka?
Mvh Christian.
Tänkte nog mer man provar med plasten på passar de ej skickar man tillbaka?Vill du skicka tillbaka en använd produkt?
Hej!
Oysterlänkarna passar de även nyare alpinist typ spb201 osv? Hörde i tråden att de passade gamla väldigt bra.
Annars går det väl att skicka tillbaka?
Mvh Christian.
Tänkte nog mer man provar med plasten på passar de ej skickar man tillbaka?
Tack för svar.Ja det går såklart bra att skicka tillbaka om ni ”direkt” upptäcker att det inte funkar på er klocka.
@Feskarn eller ngn annan, har någon testat curvade gummit på Tudor Black bay heritage linjen? Alltså 22mm luggarna som är på chronos, gmt osv?
Bekräftar härmed att de passar även nyare alpinister dock så behöver man böjda stift. Dom säljer @watchwear också.Borde väl passa ”nya” alpinisterna också tänkte ha den till spb201.
@Feskarn Vet vi om Seikos fatbars fungerar med era Shark Mesh?
Är fatbars 2.5mm? Jag kan i så fall testa med ett par.
Ja, jag tror att det stämmer med 2,5 mm.