Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du testat med böjda bandstift? Har för mig jag behövde det för gummi curved till min SMPCÄr det bara jag som har problem med omega seamaster o watchwear gummi!?
Ett vanligt orange är sinnessjukt svårt o få på plats, med alla olika bandverktyg jag har. Köpte det nya smp300 gummit nu. HELT omöjligt att få på plats.
Är jag ensam? Tråkigt för banden är skitfina
Gör så. Annars kan nog @Feskarn assistera med expertkunskapNej det har jag faktiskt inte. Tycker att de medföljande stiften borde lira. Får forska lite i börjda stift!
Är det bara jag som har problem med omega seamaster o watchwear gummi!?
Ett vanligt orange är sinnessjukt svårt o få på plats, med alla olika bandverktyg jag har. Köpte det nya smp300 gummit nu. HELT omöjligt att få på plats.
Är jag ensam? Tråkigt för banden är skitfina
Ja precis, gummi curved det gäller på "nya" seamastern med vågtavla.
har problem med, digicamo, orange och nu med original look bandet. Alla curved
Hälsningar Johan
Edit, känns som att hålen är för långt ut i bandet från hålen i boetten liksom
Posta gärna foto på gummit! Har en likadan Alpinist i behov av skoj komplement till länken.Lite nya kläder kom idag. Ser lovande ut.
Grymt! Har ett 19mm vintagegummi som jag kör min på ibland, men funkar inte 100% stilmässigt.
Nej det har jag faktiskt inte. Tycker att de medföljande stiften borde lira. Får forska lite i börjda stift!
Ja precis, gummi curved det gäller på "nya" seamastern med vågtavla.
har problem med, digicamo, orange och nu med original look bandet. Alla curved
Hälsningar Johan
Edit, känns som att hålen är för långt ut i bandet från hålen i boetten liksom
Här är SMP300 gummit. Kommer fortsättningsvis skicka med böjda bandstift med gummit.
Är det samma modell som passar till speedmaster? Behöver man isåfall böjda eller raka bandstift till den?
Osäkert om det passar Speedmaster. Jag skulle kunna testa det på en Moonswatch imorgon för att se om det lirar.
Gärna! Annars kan du väl hänvisa mig till rätt gummi
Nej. Speedmaster (vilken? Pro?) har ju 20mm bandbredd.Är det samma modell som passar till speedmaster? Behöver man isåfall böjda eller raka bandstift till den?
Just Gummi SMP300 är tänkt till den senare Seamastern med vågig tavla. Annars passar alla Gummi Curved i 20mm Speedmaster. Då behövs inga böjda bandstift. Det sitter bäst med original bandstiften som är lite tjockare än de jag brukar skicka med.
Nej. Speedmaster (vilken? Pro?) har ju 20mm bandbredd.
Ny fråga, köpte ju några stycken Grovt FKM och är toppnöjd!Samma feeling i materialet, bara att Grovt FKM har slätare struktur jämfört med Pilot FKM.
Ny fråga, köpte ju några stycken Grovt FKM och är toppnöjd!
Nu är jag sugen på ett brunt Diver ISO FKM
Samma lika material och känsla i detta?