Topp!Ja det skulle jag ändå vilja påstå att det är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Topp!Ja det skulle jag ändå vilja påstå att det är
Hejsan @Feskarn gäller KS rabatten även hos outletpriser eller är det bara på orginal?
Tack för supersnabbt svarDet ska gälla på allt utan presentkort.
Sugen på ett gummi till SPB143 men verkar vara quick release på de flesta? Finns det något band du skulle rekommendera till den klockan eller går det byta till fatbars på några av gummibanden? @Feskarn
Okej, tackar för infon!Sorry att jag glömt svara. Det är flera som bytt till vanliga bandstift på de gummi som kommer med QR-stift men det passar inte med fatbars utan i så fall får man tvinga i 2.0mm bandstift med XL-tip eller om du kanske har skinny fatbars i 1.8mm hade det passat ännu bättre. Skinny fatbars är tyvärr inget vi säljer.
@Feskarn Jag tittar på canvasbanden du har och funderar kring premiumbanden. Är det någon större skillnad kring de med och de utan qr-stift?
Har du några funderingar kring att ta in fler canvas, ex med sömmar i kontrastfärg?
Jag har ett turkos, snyggt och grymt bekvämt!
Detta är ett orangeJag har ett turkos, snyggt och grymt bekvämt!
Är sugen på ett rött, men tycker att det mörkröda ser för mörkt ut på bilden på hemsidan.
Är det ’röda’ på din bild ’mörkröd’ eller ’orange’? Det ser snyggt ut och är precis en sån röd kulör jag vill ha.
fyfan med det gula bandet, bästa jag sett på länge.
Den svarta är en Top Gun Cerataniumfyfan med det gula bandet, bästa jag sett på länge.
Hittar ingen spitfire chrono i helsvart, har du moddat?
Tack!Detta är ett orange
IWC original har en bra röd färg
Kul med lite bilder där banden sitter på olika klockor. Den typen av bilder/filmer ser jag gärna mer av på hemsidan! Det är mycket lättare att skaffa sig en bild av hur bandet ser ut så. Du har ett riktigt bra utbud nu @Feskarn, bara att fortsätta.Ytterligare en modell av CTS (Cut-To-Size) gummi har landat.
13 st färger i 20mm och 22mm.
GUMMI CROSSPATTERN CTS FKM Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Här på Omega Seamaster
Nytt är även Gummi Tropic Quick i turkos och khaki. Finns i 18, 20 och 22mm.
GUMMI TROPIC QUICK Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Kul med lite bilder där banden sitter på olika klockor. Den typen av bilder/filmer ser jag gärna mer av på hemsidan! Det är mycket lättare att skaffa sig en bild av hur bandet ser ut så. Du har ett riktigt bra utbud nu @Feskarn, bara att fortsätta.
@Feskarn är 1,4mm mejlslar på ingång i närtid?
Ja @Feskarn kan vara en av de bästa jag näthandlat av, någonsin
Trots att utbudet är brett så vill mycket, ha mer! Så jag undrar helt enkelt, finns det planer på att ta in spännen i brons? Så vi med bronsklockor kan byta band som alla andra?
Jag har sökt i tråden och det verkar som att "brons" har nämnts exakt noll gånger. Därav frågan
Just nu tänker jag lite biffigare som kan passa dina crosshatch-gummi.Det värmer att höra!
Har lite spännen på gång som jag inte hunnit få upp på hemsidan än men tyvärr inga i brons men det ska väl gå att lösa tänker jag.
Tänker du på vanliga spännen med tunn "tunga" eller lite grövre spänne med bred tunga? Jag kan såklart titta efter båda sorter.
Toppensida, är rabattkoden fortfarande aktiv?